Otse põhisisu juurde

Eriti oluline info

Juhtusin täna korraks "Vaprate" peale. Amber on tagasi. Ainuke lause, mida nägin teda ütlemas, oli mingi eriti kohatu küsimus Bridgetile stiilis "Kas Owen on teil Jackie'ga kahepeale?" Oo, ja kes veel pole näinud, siis siin on humoorikas lühikokkuvõte sellest, mis tolles seebis ~20 aasta vältel juhtunud on. Jooksutab juhtme kenasti kokku. Ja siin veel üks ajalooliselt oluline stseen aastast 1987. Head elamust!

Päeva küsimus: Millises asutuses on kõige rohkem (suurim kontsentratsioon) kontsakingalembeseid neidiseid?

Kommentaarid

Mailit ütles …
Mulle meeldib, et Amber on tagasi - üks lemmiktegelasi sellest filmist...kulub ära, nii harva kui ma seda ka ei vaata... :D

Otsides päeva küsimusele vastust: kas tegemist on neidistele kohustuslike kingadega?
Truffe ütles …
Mulle tundub, et ikka vabatahtlikult kõpsutavad...Ma mõtlen, et kui naistele kontsakingad kohustuslikuks tehtaks, peaks meestöötajatel vähemasti kohustuslik lips olema. Võrdne kohtlemine jms...
Mailit ütles …
Olen kuulnud, et mõnes kohas on kohustuslikud...
Btw...lahedad videod sul. 1. koha pealt ütleks, et see sigri-migri seal tõesti jätkub, 2. vaadates üllatusin, sest minu mälestuste järgi oli Caroline ilusam...aga kas selleealine Ridge on sinu maitse ja mida arvad reklaamist Saiö? :)
Truffe ütles …
1. Ägedalt jabur tõepoolest
2. Ma mõtlesin vaadates just sama! Teisalt on see vist suht loogiline, et ~10-aastasele tunduvad teised asjad ilusad kui vanemale. Ja noh, 90ndatel tundusid päris paljud asjad head ja ilusad, mis nüüd vaadates on iiiiik kui hirmsad :P
3. See on nähtavasti mingi kuulus reklaam, sest kõik räägivad sellest, aga mul pole õnnestunud isegi näha veel.
Truffe ütles …
Aa, ja Ridge'i kohta...ei ole ta iialgi minu maitse :D
Truffe ütles …
Kuigi seal on muidugi veel hullemaid tüüpe, kui mõtlema hakata. (See tüüp, kes Ricki mängib näiteks.Iiiiik.)
Mailit ütles …
:D Mäletan, et mulle meeldis too Rick, kes mängis siis, kui Amber üldse mängu tuli...