Otse põhisisu juurde

Matemaatika

Minu meelest see on nii armas artikkel. Et eestlased on jäätisesõbrad ja et koorejäätis on mõistlik maius:)
8 liitrit jäätist aasta peale teeb kuus umbes 670 ml, see tähendaks jäätisesöömist kaks korda kuus, kuivõrd reeglina saab liitrine jäätis kolmeks jagatud ja ühe portsu suuruseks tuleb mingi 333 ml. Ma ütleks et (reeglina) isegi talvekuudel sel juhul olen keskmisest suurem jäätisesõber. Nii vahva! :)

Pildi sain siit. Lihtsalt ütlen, et ma varas ei oleks. Loe seda juttu ka sealt.

Kommentaarid

Mailit ütles …
Kas pole naljakas, et sel ajal, kui ma su postitust lugesin, sõin ma parajasti koos Laura Lisannega jäätist. :D Vanilje-kookosejäätis oli. :)
Truffe ütles …
Jap, kokkusattumused on toredad:) Kookosejäätis tundub huvitav, võiks kookoshelvestega olla. Njämm.