Otse põhisisu juurde

Sisseharjutatud muusikalised järgnevused

...püsivad mälus õige kaua. Kuulasin praegu Rumala Noorkuu laulu "Säravad tähed". Laulu lõppedes hakkasin automaatselt ümisema ühte teist laulu, sest see oli antud ansambli helikandjal kunagi "Säravatele tähtedele" järgnev laul. Mingi 10 aastat on möödas sellest, kui toda kassetti(jaa!) viimati kuulatud sai. Kui nüüd mõtlema hakata, on isegi terve kasseti A-poole lugude järjekord meeles. Hirmus vahva.
Mälu iseärasustest veel üks näide. Mul on ID-kaart onju, ja ma kasutan teda raamatukogus kaardina, mistõttu ID-kaardi number on ühtlasi raamatukogukaardi number. Kui ma peaks praegu peast ütlema, mis mu ID-kaardi number on, siis ei oskaks. Oskan ainult siis, kui lähen rampsu kodukale minu Estrisse ja seal küsib. Vot.

Kommentaarid