Otse põhisisu juurde

Rahvaloendus

Alguses ma tahtsin siia nimekirja teha. Pisiasjadest, mis ärritavad. Samas mis ma neid halbu asju ikka kogun. Siis mõtlesin, et teeks mingitest raamatutest, mida viimasel ajal olen lugenud, aga see võib-olla poleks huvitav. Vot ja nüüd ma tulin hoopis järgmise asja peale. Ühes blogis, mida ma üsna juhuslikult loen juba mõnda aega, soovis kirjutaja teada palju tal lugejaid on, isegi mingi hea põhjendus oli tal. Mul põhjendust ei ole, aga huvi on. Nõnda et kes paljuks ei pea, siis võiks kommentaaridesse jätta oma soo ja vanuse ja info selle kohta, kui tihti siin käib (püsilugeja või mõnikord vms), nime ei tahagi teada.
Lugupeetud riigikogu spiikril on vist kurk haige - haamerdab, suur villane sall ümber kaela. Lahe et tema töö talle nii kodune on, et ta seda teha julgeb.
Täna ma olen juba vähemalt ühe C-vitamiini tableti liiga palju võtnud.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
sugu: naine;
vanus: veel noor;
sagedus: regulaarne

PS. ma tahaks sulgpalli mängida
Mari ütles …
noor püsipiilujast tüdruk

p.s.s tahaks ka sulgpalli mängida..
Marja tänava taga saaks ju tegelikult, kui riistad ja tuulevikus oleks
Mari ütles …
*tuulevaikus
Truffe ütles …
Jaah, ja kui piisavalt kaua kuiv ilm oleks, et see praegune mülgas ära kuivaks. Purde juures saaks ka seal ees platsi peal...nõnda et vaikust ja riistu nüüd!
meRilin K ütles …
sulgpalli tahass mina mängida. Millist marja tänava tagust silmas peetakse? seda kus on hästi porine ja kus naabrionud öösiti lõket teevad?

aga tagasi õigele rajale..

siinkõneleja (ja seega ka blogilugeja)on üks piisavalt noor (mis sest et üks mulle juba mitu aastat mingi kahtlase vihjega või 75-ga sünnipäevakaarte saadab;) naissoost olend, loeb siis kui guugelriider või geemail näitab, et on midagi uut laekunud.
vot!
meRilin K ütles …
ja muide, updeidi oma reklaamiminutite rubriigis minu blogi aadress õigeks..
kirju lind ütles …
Sugu - Poisssugu (ehehe)
Vanus - vahel harva tunnen ennast vana(poisi)na.
Regulaarne
Mailit ütles …
sugu: naine
vanus: veel noor
sagedus: regulaarne
Anonüümne ütles …
sugu: naine
vanus: seal 20 ja 25 vahel
sagedus: suht regulaarne (kuidas juhtub)

Ei tunne isiklikult, lihtsalt meeldib su kirjutamisstiil (või kuidas seda nimetada).
liftmiiapp'i kaudu kunagi avastasin.