Otse põhisisu juurde

Kevadest

Millegipärast on algklassidest meelde jäänud, kuidas õpetaja kevadest rääkis. Et kevad on nagu noor mees ja talv on vana mees, nad satuvad võitlusse ja kuna kevad on noor ja tugev, siis ta alati võidab. Kaotab küll lahinguid, aga võidab sõja. Nii armas:)

Kommentaarid

meRilin K ütles …
hmm. ma küll algklassidest mingit sellist juttu ei mäleta..
Anonüümne ütles …
ma arvan, et teil olid erinevad õpetajad:)
Truffe ütles …
Esimeses klassis vist polnud, aga mu meelest seda juttu ei räägitudki nii vara, see oli ikka sihuke vanema algklassi jutt...
meRilin K ütles …
hmm.. no igatahes, mina seda lugu ei tea..
Mailit ütles …
Äkki sa puudusid? :D Või ei puudunud sa kunagi, kui Kaisa koolis oli?
meRilin K ütles …
võibolla puudusin siis.. või on mu mälu lihtsalt nii selektiivne, et sellist juttu meelde ei jätnud.
Aga koolist puudusin mina siis kui oli vaja, mitte siis kui Kaisa puudus..
Truffe ütles …
Einoh, mis siin puududa või mitte. Õpetaja meie klassile rääkis ja teie omale mitte. Lihtne!
Mailit ütles …
Tähendab, aga mulle tekkis eelneva arutelu jooksul pilt, et te olite küll erinevas klassis,aga samas ruumis. Kas see siis polnudki nii?
Truffe ütles …
Eip, eri klassid eri ruumid, lihtsalt Merilinil oli 1.klassis sama õpetaja, kes mul oli esimeses neljas klassis. Nõnda et idee järgi võis ta lihtsalt sama juttu mitmes klassis rääkida.
Mailit ütles …
Aa, aga kust mulle on kangastunud, et teil oli nii väike kool, et algklasse pandi kokku? :S
Truffe ütles …
Ei tea. Väike kool on küll jah.