Otse põhisisu juurde

Viimane

Ma olen vist veel piisavalt noor, et kui tahaksin teha nimekirja asjadest, mida sel aastal esimest korda tegin, tuleks see üsna pikk. Jätan ta siiski tegemata ja mõtlen lihtsalt, et 2007. aasta oli huvitav. Jällegi, ma olen vist veel piisavalt noor, et iga järgnev aasta saaks olla huvitavam kui eelmine. Aga tegelikult ei pea see sugugi vanusesse puutuma, oleneb lihtsalt mida huvitavaks pidada.
Mulle meeldis suvi ja sügis meeldis ja talv ka mõnedes osades. Mis aastaaeg praegu on?
Ma ei kahetse, et ma tunnen neid inimesi, keda ma eelmisel aastal veel ei tundnud, sest tegelikult on nad kõik omamoodi vahvad. Ka need, kellest ma päris aru ei saa ja kes mind valesti mõistavad. Aga see näitab ju ainult, et arenguruumi veel on või kuidas?
Kahetsen ainult seda, et pole olnud rohkem unistamisjulgust ja pealehakkamist. Võib-olla poleks need midagi muutnud, aga võib-olla oleks. Mis sellest enam. Või siiski? Ega see, et ma siin heietan ja et homme aastanumber muutub, ei tähenda ju, et tõmban kriipsu vahele ja alustan puhtalt lehelt. Kui ka saaksin, kas ma tahaksin? Kaotada suur tükk olnust, et saada asemele midagi mis võib juhtuda(kõik eilsed ma annaksin homsete eest)? Võib-olla ma olen (taaskord) piisavalt noor, et nõustuda, aga...aga jutt kisub ulmeliseks.
Mul on hea meel, et iga aasta on kordumatu.

Kommentaarid