Otse põhisisu juurde

Mais ja detsembris

...on veidi sarnased meeleolud

29.05.06:

Aga.Kuulasin mussi.Minu selle nädalavahetuse lemmikread laulust on :
...ei tea mis edasi saab mitte keegi
ei talu teada mis aimatav on
ei palugi kedagi, hea teada seegi
jalul vaid püsida talutav on...
Mõjub paremini siiski laulus kui luuletusena, aga kes on kuulnud, see teab.

27.05.07:
  • autot juhtivad inimesed - mitte nii, et sa ütled mulle, et sa oled autojuht, vaid nii, et sina ja mina istume autos ja sina sõidad ja mina vaatan, kuidas käed on rooli peal ja vahepeal üks käsi vahetab käiku ja üleüldiselt on sinu väljanägemine selline asjalik.Kurnjau.

Kommentaarid

meRilin K ütles …
nonii.. täna teeme Liisi-terrorit
Truffe ütles …
Ee..jaah? Ma siin juba saan ühe ringi peale tehtud. Kui vana plaadi laulud ka sekka võtta, saab natuke pikema ringi teha muidugi..
meRilin K ütles …
ma mõtlesingi vana plaati..
Truffe ütles …
aa,oda sa mõtlesid seda, et ma siin blogis teen Liisi-terrorit?