Otse põhisisu juurde

Muhvile

Tere, Muhv,

jaah, nii ma siis sulle nüüd kirjutan. Püüdsin küll vahepeal Karlssoniks hakata, aga kui ikka hingelt oled Muhv, siis oledki Muhv ja mitte Sammalhabe. Kuigi Sammalhabet ma tunnen ka, täitsa muhe vanamees on, praegu ainult ilma habemeta. Raske võib olla : külm on ja nälg tuleb, kui enam habet pole, mis jõhvikaid kasvataks. Aga jõhvikatest ma ju just ükspäev siin kirjutasin - praegusel aastaajal eriti head süüa. Mine tea, kus see Sammalhabeme vana habe nüüd vedeleb, suvised jõhvikad sees.
Praegu praadisin pelmeene, päris head said. Aga õues on juba pime. Kuigi jah, meil on siin ka üks jõulukaunistus, valge selline. Päkapikk pole ka veel käinud, tea kas tulebki. Ehk homme...

Ilusat talveilma sulle, Muhv, ja kui jalad märjaks saavad, siis riputa nad ahju servale kuivama:)

Sinu Muhv

Kommentaarid

meRilin K ütles …
mis mõttes "meil on siis ka üks jõulukaunistus?" ja veel selline valge?
Truffe ütles …
Noh, ongi ju üks. See siin natuke maad edasi.
meRilin K ütles …
aa.. see. Ma mõtlesin, et sa meil kodus mingi sellise asja leidsid
Anonüümne ütles …
a mul tuli praegu täitsa jõulu tunne selle jutu peale
meRilin K ütles …
mul on ka natuke jõulutunne..
Mailit ütles …
Mulle meeldib see vestlus. :)