Otse põhisisu juurde

Lõuna-Eesti on maailma ilusaim riik osa 3

Sedapuhku Viljandi. Niiväga meenutab Rakveret mõningates kohtades, ühel tänavalõigul ka Tallinnat. Ja mõelda kui vaikne - Tartu on nagu lärmakas suurlinn tema kõrval. Bussiseltskonnast on ka juba räägitud. Üks tädi oli armsa kutsuga, kutsul oli keel vestil...küll oli ilus roosa.
Aga jah, praegust käisin kingapoes ja tegin mingi rekordi vist, nii palju kingi pole mulle ammu juba ühest poest jalga mahtunud. Mitte korraga see tähendab, aga üldiselt. Aga nüüd on uus häda, mul on mingi kahtlase suurusega jalg, mingi selline ,5...et pole üks ega teine täisnumber. Nii ma seal siis seisin, otsustusvõimetu nagu ma olen, ja mõtlesin, kas peaks võtma suurema või väiksema numbri. Lõpuks ei võtnud kumbagi, sest ei suutnud otsustada, kas maksta ilusamate kingade eest 100 krooni rohkem või osta praktilisemad, mis maksid 100 krooni vähem.
Mulle meeldib, et Ivar Põllu vahel vastu tuleb. Tal on nii hea muhe nägu ees.

Kommentaarid