Otse põhisisu juurde

Teadaanne

Hea lugeja, kes sa oled piisavalt noor, et olla teinud keskkooli lõpus riigieksameid. Kas sina teadsid, et eesti.ee portaalis on võimalik vaadata eksamitulemusi ka eksami osade kaupa? (Kui on selline osadega eksam st.)
Hea lähisugulane avastas ja andis teada ja mis ma leidsin? Aastaid olen vales elanud! Aina mõtlesin, kuidas inglise keele eksami kadumaläinud punktidest läks suurem osa lugemise osas, aga võta näpust! Noh, ja nii edasi. Loomulikult on ka rõõmu valmistavaid leide. (Skoor, Kaie, skoor!) Täitsa kummalised asjad need riigieksamid, aastaid hiljem veel nagu tähendaks midagi need numbrid...

Üldiselt ma mõtlen, et see tulemuste täpsustamine on väga tervitatav asi. Mind on alati hästi häirinud, et oma eksamitööd enam kunagi ei näe ega saa teada, mida õigesti või valesti tegin.

Kommentaarid

keski kaootiline ütles …
Kuidas seda täpselt vaadata saab?
Truffe ütles …
Võtad E-teenused> Kodanikule> Haridus ja teadus> Riigieksami andmed ja e-tunnistus ja sealt peakski tulema.
keski kaootiline ütles …
Selle koha ma saan kätte, aga osade kaupa just ei näita :)
Truffe ütles …
Hmm. Mul tulid sealt alt need aastad ette, millal eksameid tegin ja peale vajutades sai vaadata.