Otse põhisisu juurde

Kirsiõite tolm: the kokkuvõte

Minu viimase küsitluse kokkuvõte niisiis. Kõiksepealt tuleb öelda, et nii vastajaterohket küsitlust polegi varem olnud- suisa 24 persooni jättis oma vastused nendele ülimalt olulistele ja elumuutvatele küsimustele. See on õige põnev ka sellepärast, et vastajate hulgas on mitu sellist inimest, kelle isikut vastuste põhjal tuvastada ei suutnud (Kes sa oled, meessoost Kaljukits, sünnipäevaga jaanuaris? jne).

1. Tähtkujude esinemise osas tõusis viimaste vastajatega liidriks Vähk (6 inimest), Lõvisid ja Kaljukitsi sai mõlemaid  4. Jäär, Neitsi ja Kaalud jäid päris esindamata. Eriliselt palju jõudu ja jaksu üksikisenditele (Sõnn, Veevalaja, Kalad).

2. Küsimus ema või tütre eelistamise kohta tekitas minus mõnda aega suisa muret. Vastuseid muudkui tuli ja tuli, aga mitte üks inimeseloom ei valinud ema. Viimaks siiski 4 inimest seda tegi, kiitus!

3. Eriline heameel on tõdeda, et pulma minnes panevad naisterahvad selga kleidi või seeliku. Ainult 2 naist eristuvad ja ei pane. Erinevus rikastab! Sellest küsimusest selgub ka, et tervelt 5 vastajat on meessoost (sellist meesteväge pole varem olnud), nendest paari isik on küll minu jaoks saladus. Samas tegelikult ma ju ei tea, et ainult 5 on mehed, võib-olla mõni valis ka variandi "kleidi või seeliku".

4. Sünnipäevakuude tabelit juhib juuli (5 inimest), jaanuaris, juunis, augustis, novembris ja detsembris on 3 inimese sünnipäev, veebruar, märts, aprill, mai on kõik ühe persooniga, septembris ja oktoobris sündinuid vastajate hulgas pole (ja on tõesti ka minu tuttavate hulgas mõned üksikud ainult).

5. Lilled ülikooli lõpetamiseks:
5 inimest mainib oma vastuses roose (sh täpsustab 1, et need on kollased)
4 vastuses on rukkililled
2 korda mainitakse piibelehti, pojenge, karikakraid
1 ütleb, et tahaks kullerkuppe viia
1 ütleb, et tahaks tegelikult tulpe viia, aga lõpetamiste ajal väga ei saa
1 viib nelgid
1 ütleb, et viiks isetehtud lille
1 ütleb, et ei vii üldse
Tahetakse ka seda viia, mida Kaubamaja juures tädidel parajasti on või mis lillepoes kõige armsam tundub.

6. Mis kujul nänni jagad enne valimisi? (Kuulub minu lemmikküsimuste hulka.)
5 mainimist sai vana hea pastakas
3 korral märgiti ära kondoomid
3 inimest nimetas võtmehoidjat
2 mainimist oli sokkidel

Veel ideid: kustukas, tee, märkmepaber,  järjehoidja (see on tõesti lahe mõte!), helkur, alkomeeter, purgisupp (:D), eurod, propagandakõrvarõngad (kas need võiksid olla sellised mõlemast kõrvast lähtuvate pasunatega?), trussikud, midagi kavalat.

Ja veel toredaid vastuseid:
  • Hoian raha kokku ja ei jagagi midagi 
  • Postkaart(koos margiga), laseks neil sealsamas ära täita ja head soovid teele lähetada. 
  • Irooniline raamatuke minu põhimõtetest. et inimesed teaks ka, keda nad valivad ja mis võivad ehk minu vaadete varjuküljed olla (a la "kuna ma tean, et rahvas ihkab nii meeletult-meeletult astmelist tulumaksu, on minu auasi esimesel võimalikul juhul selle teostamisse oma panus anda, et mu kallid kaasmaalased ei peaks mitte rahulolematuse all kannatama.")  
  • Püüaks hoopis oma jutuga rahva ära võluda
  7. Õdede-vendadega on seis selline, et 12 inimesel (50% seega) on 1 õde või vend, 7 inimesel 2, 2 inimesel 3, 1 inimesel on 4 õde-venda ja ühel 5 või rohkem. 0 peal pole keegi!

8. Paremakäelised valitsevad, vasakukäelisi on 2 ja mõlemakäeliseks nimetab ennast 2 persooni.

9. Ainult 2 inimest on valmis kaaluma oma lapsele enda või lapse teise vanemaga sama nime panemist.

10. Rahahunnik heategevuseks: domineerivad loomad, loodus ja lapsed.
9 inimese vastuses on loomad (loomade varjupaik, haruldased liigid jms)
2 inimest mainib lastekodu/lastekodulapsi
1 mainimine:  liitpuudega laste toetuseks, haigetele lastele, kodutute varjupaigale, mingile pensionäride/vanade inimeste toetamisega tegelevale ühingule, päästearmeele äkki või kuskile supikööki, süstiks haridusse jm.

Ka huvitav vastus: Tead, ma ei teagi! Eestimaa Looduse Fondile võib-olla. Soode taastamiseks. Või kunagisele kodulinnale purskkaevu taastamiseks/pargi rajamiseks vms.

Ja nüüd ja nüüd lubatud priis! Fortuuna naeratas seekord ei kellelegi muule kui...TRUSSIKUTELE! Täpsemalt öelduna sellele inimesele, kes valimiste ajal oma nännina trussikuid jagaks. (Sest see sõna on lihtsalt nii erakordselt haige :D) Mul on üsna kindlad kahtlustused selle kohta, kes too vastaja on, võtan kahtlusalusega auhinna kättesaamise asjus ühendust.

Kõigile vastanutele minu otsatu tänu ja kummardus!

Kommentaarid

Mailit ütles …
Ja mis see priis oli, kui küsida tohib? :D
Truffe ütles …
Priis oli nõnda mõeldud, et oleneb sellest, kes tema saaja on.
Anonüümne ütles …
Issandissand kui lahe on v6ita! Ma olen siiralt liigutatud ja ootan j2rgmisi loosimisi.
T.

PS. See meest soost kaljukits jaanuarikuise synnip2evaga v6ib vabalt meie isa A. olla :P
kirju lind ütles …
See jaanuar kaljukitse järel oli ilmselt mingi näpukas...
Truffe ütles …
Kui see jaanuarikuu esindaja olid sina, siis maitea, kes see detsembri meessoost Kaljukits oli. Loomulikult on see ka ülimalt oluline asi, mida teada saada :P
Mailit ütles …
http://www.elu24.ee/1273574/astroloogid-parandasid-horoskoopi-uks-tahtkuju-lisati-juurde - see keerab nüüd selle tähtkujuvärgi pea peale ...
Truffe ütles …
Oisaissandjumal, nüüd on tõesti pea peal. Tuleb kohe meelde ka üks Mardika tähtkujusse kuuluv inimene. Ja mina sain nüüd Vähja tähtkujju liigutatud, sina oled Kaalud..

Aga mul on tunne, et see 13.tähtkuju teema käib niimoodi iga paari aasta tagant. Siin artiklis oli ka mainitud eelmist varianti Maokandjat jms.