Otse põhisisu juurde

Märtsijänes: tulemused

Seekord oli 15 vastajat. Tänan! Nüüd aga info juurde.

1. 13 inimesele meeldib lilli saada, 2 ei meeldi.
2. Põhilised lemmikud on lõikelilled (11 inimest) ja potililled (10), virtuaalsed lilled meeldivad 1 inimesele. Kunstlilli keegi ei valinud (huh).
3. Kinkide osas rõõmustaks 57% enim millegi isetehtu üle, 21% võtaks raha ja sama palju ka kinkekaardi.
4. Kuidas tähistada meestepäeva?
  • Ma ei kujutagi ette praegu, ikka samamoodi, et sööks kooki ja võtaks ühe väikese napsu ehk. Või siis...läheks kalale. 
  • Issile kaardi, midagi ilusat talle ütelda, siis koos temaga kuhugi minna - näiteks torti sööma. 
  • Ei tähista naistepäeva, seega ei pea vajalikuks meestepäeva tähistamist. 
  • Ma arvan, et mehed ise tahaksid midagi umbes sellist nagu poissmeesteõhtuid peetakse. ;- )
  •  Mis mõttes "kui oleks"? 19. november peaks ametlikult olema (kuigi samas tegelikult vist ikka ei ole statuselt võrdne). Võiks ilusate pudelitega õlut kinkida ja mehe puppi viia ja jalgpalli vaatama ja. Või lihtsalt lasta tal sõpradega puppi minna.
  •  See tundub nii totter, et ei tulegi midagi pähe.
  •  Jalgpall ja õlu? 
  • Võrdsuse mõttes peaks seda meedias vähemalt sama palju läbi nämmutama kui naistepäeva, et naised seda jumala eest ei unustaks ja oma kallitele kaasadele ikka vääriliselt tähelepanu pööraks. Ja mehed peaksid terve aasta seda päeva meeletult ootama ja kui see tuulepeast naisel meelest läheb , siis pööraselt solvuma, nii et naine veel vähemalt paar nädalat pugema peaks. Siis oleks õiglus majas. 
  • naised, viin ja muusika 
  • Hommikul näidati Terevisioonis mingit meeste võimlemispidu, kus ülikonnas mehed tegid mingeid konnaliigutusi. Nii nunnu oli. Sellist etteastet ootaks meestepäeval :D. 
  • Naised võiks mehele käpikuid kududa ja mehed võiks naisi klatšida kui tahaks. 
  • Kah punaste nelkidega ehk.  
  • õlle ja kartulikrõpsudega ja et naised ei tohi päev otsa vinguda
  •  samamoodi nagu naistepäeva
5. 60% vastajaist on mõelnud, et vastassoost olla oleks lihtsam.
6. Põhiline hobi:
  • No praegusel hetkel heegeldamist (loe: käsitöö) ja ehk ka oma lõbuks pildi klõpsamist. Aga tegelikult on minu suurim "hobi" minu sõbrad, sest nendega ma tahan aega veeta ja see teeb mulle suurt rõõmu 
  • Joonistamine  muusika kuulamist 
  •  Hetkel ilmselt meisterdamist ja kodu koristamistmuusika  
  • Mokalaat ja korvipunumine  
  • Fantaasia (raamatud, mängud, filmid)
  • Lugemine 
  • Inimeste vaatlemine ja testimine
  • Autod  
  • Hetkel salsa.  
  • Söögi nautimist ja sporti
  • Laulmist ja lasteristsõnade koostamist
7. Viimane oma kätega tehtud asi
  • Päris viimati punusin patsi, enne seda heegeldasin liniku (tegelikult peaaegu 3 linikut 
  •  Emmele kaelakee
  •  beebipapud
  • sünnipäevakaart
  • kas suurte maakaartide jupikaupa skännimine ja siis erinevate fototöötlusprogrammidega kokku kleepimine läheb arvesse? Kui ei, siis vist jaanuari lõpus mehele sünnipäevakaardi. 
  • võiku, enne seda kudusin rätti 
  • liimisin kassi rebitud tapeeti 
  • ühe kaardi moodi asja 
  • Õunamoos või leib, tont teab, kumb viimane oli. Tegelt ma ei tea, kas see läheb nii väga käsitöö alla, niiet igaks juhuks nimetan ka koerakuudi ehituse.
  • laps 
  • Juustuleib. Sort of.
  • küünal jõuludeks
  •  paigaldasin aknalaua 
  • mängu "Toida Peetrit"
8. Laul, mida enim kuulad
  • Vaikust
  •  Birgit Õigemeele "Et uus saaks alguse" 
  • Solange - Losing You
  •  kas kummituslaulud lähevad ka arvesse? Eesti laulu finaali lood kumisevad peas viimased nädal aega näiteks..  
  • Viimati kuulasin Steven Wilsoni "Raven that refused to sing"-i, aga praegu ei kuula vist ühtegi kõige rohkem. 
  • no woman no cry 
  • istanbul (not constantinople) 
  • The Raveonettes - Dance 
  •  Pink Floyd - Keep Talking 
  • scream and shout
  •  Midagi Ella Fitzgeraldilt.
  • Marina and the Diamonds - How to be a Heartbreaker
  •  Eks ikka äsjavõitnud "Eesti laulu"
9. Viimati vaadatud film

  • Vabastatud Django x2
  • "Elavad pildid"x2
  •  Ei mäleta x2
  • Marley and Me. The Puppy Years
  •  Skyfall 
  •  Jessas, ei tulegi meelde... Eelmisel aastal käisin kinos "Seenelkäiku vaatams" kino-viimati oli see. 
  • LOTR II 
  • Who's afraid of Virginia Woolf? 
  • ei tule meelde, aga kindlasti oli midagi head 
  •  Burn-E 
  • "Nimed marmortahvlil"
 10. 11 inimest soovitab vaadatud filmi teistelegi. Filmi Marley and Me vaadanu aga ütleb: "Loodetavasti keegi teine ei lähe SEBE filmivaliku õnge."

11. Viimati loetud raamat 
  • Piinlik, ei meenu.Hetkel on mitu raamatut pooleli. 
  • "Pöial-Liisi" 
  • Minu Supilinn 
  • Vanake Hottabõts, autor Lazar Lagin 
  • Viimati on järjest pooleli jäänud. Oliver Sacksi "Awakenings" jäi viimati. Enne seda ei mäleta :( 
  • See Kivastiku Vietnami raamat 
  • Tumm tunnistaja
  • Karl Ristikivi kaks näidendit... Ja aidaku mind kõiksevägevam, aga ma ei suuda pealkirju meenutada
  •  ei tule meeldegi 
  • "Lugusid vanast Tiigist" - H. Palamets.
  •  Daniel Glattauer - Hea põhjatuule vastu 
  • Minu Guatemala 
  • Troonide mäng
  •  "Karupoeg Viktor läheb maale" :D
Hinde 5 said lugeja käest Kivastiku Vietnami raamat, "Karupoeg Viktor läheb maale", ei tule meeldegi :D, "Lugusid vanast Tiigist", "Pöial-Liisi"
12. Regulaarselt vaadatav sari
  • (Õnne 13, Vaalasaarte Maria) x2
  • "Kättemaksukontor" 
  • Vanast harjumusest How I Met Your Mother, The Big Bang Theory ja Happy Endings. Suvel True Blood. Nüüd ka Downton Abbey? 
  • Telekast vist ei vaata midagi regulaarselt.. aga The Big Bang Theory't üritan online'is regulaarselt vaadata  
  • Simpsonid niivõrd-kuivõrd
  • Kahjuks liiga palju, et kõiki öelda. Parimad oleksid Game of thrones, Borgias, Downton Abbey 
  • Dr. House oli.
  •  Elavad surnud 
  • Hmnjaa, satun vaatama "Will and Grace`i", sest see lihtsalt tuleb hommikul sobival ajal. Fänn pole. 
  • Big Bang Theory'd üritan vaadata. Kui on hooaeg, siis ka "True Blood" ja "Downton Abbey". Praegu vaatan Rootsi pealt ka ühte sarja. 
  • Grey anatoomia
  •  Big bang theory, Müüdimurdjad
  •  "Pilvede all" - nimetan ainult selle, kuna see on ainus, mille puhul ma ei suuda ühtki osa vaatamata jätta
13.  Ilus koht, kus käisid ja kuhu tagasi läheks
  • Ma muudkui loen seda küsimust ja ma saan sellest kahtepidi aru. Kas ma peaks ütlema mõne ilusa koha, kus ma olen käinud ja tahaks uuesti minna või mõned ilusad kohad, kus käinud ja mõned kuhu tahaks minna? Igaljuhul ma olen palju kiitust kuulnud Nõva ranna kohta, mis pidi imeliselt kaunis koht olema ja samuti Läti ja Leedu rannajoone kohta. Nendes kohtades poole käinud ja tahaks minna, aga samuti Põhja ja samuti Soomaale,kui seal on viies aastaaeg...no see loetelu saaks pikk-pikk. Aga ilus koht,kus olen käinud ja tahaks tagasi minna,..Käsmu (täna tuli igatsus peale). 
  • Lätimaa 
  • Xativa Hispaanias, Lapimaa
  • Lätis, vist kusagil Sigulda lähedal oli üks ilus koht, kus sai mägiraudteega ühe mäe otsast teise sõita, nii et all nägi sõiduteed. See oli päris lahe. 
  • Viin 
  • Üüüks ainuke? Nii ei ole aus. Aga ma just vaatasin oma väljamaaelu pilte ja Doveri White Cliffs oli päris imposantne. Mitte et see parem oleks kui mõni teine, aga tuli lihtsalt asjade kokkulangemise tulemusena esimesena pähe.
  •  Ikka Berliin 
  • Sintra, Portugal. 
  • sinna, kus naisi saab raha eest 
  • Kuressaare. 
  • Lõuna-Eestis see koht, kus Mailiti pulm oli (aga tahaks õige pisut jahedama ilmaga:P) 
  • Oma vanematekodu rand, ikka ja jälle 
  • Hiiumaa 
  • Alanya

Kommentaarid

Mailit ütles …
Aitäh sellele, kes leidis, et mu pulm ilusas kohas oli. Ei tea küll, kellega tegemist. :)
Truffe ütles …
Mina ise olin see :)