Otse põhisisu juurde

30 küsimust

1. Say something that challenges my way of thinking. I shower naked.
2. Give me your best pick up line. Hejsan! (parima kulmukergitusega)
3. Tell me a joke. Ei, palun mitte seda ainult. Ma ei kuule ühtegi lauset tihemini ma arvan.
4. What’s the dumbest thing you’ve ever heard? Pole reastanud, aga ikka tuleb üht-teist mitte kõige hiilgavamat ette, ka iseenda poolt.
5. How is your blog a reflection of yourself? What do you think people assume or know about you by looking at your blog? Üldiselt püüan mitte unustada kui avalik koht internet on. Oletuste kohta, mida keegi teeb, ei oska midagi öelda.
6. Make a 5 song playlist that sums you up as a person.Jeebus, see on keeruline.
Uh Huh Her - Everyone
The Guggenheim Grotto - Philosophia
Savage Garden - Affirmation (enam-vähem?)
Travis - Side
Alex Turner - Hiding tonight
Vaevalt need kõik kokku võtavad, aga lihtsalt tulid esimestena meelde. Ja üldiselt on rubriigis "Laulavad" üsna palju sellist, millega ma nõustun.
7.What’s something you’re nostalgic for? Naeruklubi.
8. What’s the most annoying thing about the person you like? See, et ta ei tea seda? Aga üldiselt mulle meeldivad paljud inimesed.
9. You ordered pizza last night and have been looking forward to eating the leftovers all day. You go home and the box is still in the fridge, but someone has eaten all of it and its empty. What do you do? Meil peaks päris üüratu külmkapp olema, kui pitsakarp sinna mahuks. Aga kui tühi, siis ilmselt siunaks natuke ja vaataks, kas külmkapis midagi muud söödavat on.
10. Take a picture of an inanimate object in your house that holds significance for you and tell why you find it so significant. Rootsi keele sõnade purk. Sähvikuid täis.Olulisus seisneb selles, et sõnu saab õppida.
11. Take a picture of your pet if you have one and tell why you love him or her. Ei ole neid, aga see orhidee siin on ilmselt lähim asi koduloomale.
12. In what ways have you ever altered your look, i.e. new hair color/style/colored contacts, and which of your looks is your favorite? Juuksed värvinud ainult ma arvan. Kõige lemmikumat juuksevärvi ei oska hästi kirjeldada. Aga ta on olnud.
13. On a scale of 1-10 how large is your attention span? 6,5
14. Are you sure that you were born in the right era? Üsna.
15. The last text you sent is the only thing you can say for the rest of your life. How screwed are you? "Tõenäoliselt ei jõua." "Tõenäoliselt ei jõua." "Tõenäoliselt ei jõua." Ilmselt ma ei kohtuks kunagi kellegagi enam :P
16. Make me a proposition and then convince me to take you up on that offer. Ma ei tea, kes sa oled, ja kuivõrd veenmistehnika väga palju just sinu isikust sõltub, siis ei.
17. Tell an inside joke you share with your friends? Igasugused väljendid peamiselt. Kuldäärtega kutse nt ja uus mees ja keemikutki ei saa unustada.
18. What is your opionion on snapbacks? Kui need on need, mis ma arvan, et need need on, siis üldse ei meeldi.
19. If you had to diagnose yourself with any mental illness which would it be? Tegelikult ma arvan, et midagi nii hullu pole, millele diagnoosimärk külge panna. Aga kui spetsiaalselt tahta, siis võiks mitu asja tuua. Paranoia näiteks.
20. Create a Sim of yourself and post a picture telling which personality traits, lifetime aspiration, and career you’d have. Ma sain vist just aru, et the Simsi mängus on nende kõigi perekonnanimi Sim. Olles sellest avastusest täiesti pahviks löödud, ei suuda ma küll midagi muud teha.
21. Name at least three things you could stand to cut out of your life.Kino, telefon, majonees.
22. What’s your favorite snack? Juust.
23. If you got selected to be on a reality show which would it be, and why? Iseenesest mulle kunagi meeldis see saade, kus nad farmis elasid, teisalt ise vist sinna ei tahaks. Võiks mingis ilusas kohas olla...maitea, Tenerife oli vist mingisugune.
24. Your signature thing, what you are most known for among your friends is now your name. What do people call you? Rüü-rüü?
25. What’s the sickest you’ve ever been? No kui süda on paha, siis on ikka väga sick.
26. Batman vs The Hulk, who would win? Pole aimugi, aga ma loodan, et Batman.
27. Write me a haiku about anything.
Lill on närtsinud
aga mina olen laisk
sinna ta sureb
28. If you were guaranteed honest repsonses to any three questions, whom would you question and what would you ask them? Ja kui ma need siin praegu ära ütleksin, siis see poleks ju eriti arukas, või mis?
29. What if anything is too serious to be joked about? Kõige paremad naljad puudutavadki kõige tõsisemaid asju. Võllahuumor on väga vajalik mulle tundub.
30. If you could be invisible for a day what would you do? Eks ikka käiks vaatamas neid inimesi, kelle tegevus mind huvitab.

Kommentaarid