Otse põhisisu juurde

Pole päris kordussaade

Võta suhvle pealt 10 esimest laulu, vali igaühest üks rida (võib ka kontekstist väljarebituna) ja räägi, mis meelde tuleb.

I wrote my name down a hundred times -
"Ode" Room Eleven
Olen seda teinud. Ei mäleta, et konkreetset põhjust oleks olnud. Aga kirjutamisrõõm oli suur.

Cause we can give it time, so much time with me -
"Stars" The XX (Jeebus, see on küll hea laul.)
Kannatlikkus on inimeste juures üks imetlusväärsemaid omadusi.

Tell me what you think about this song? Sue me if you reckon it's too long. - "Heartbeat radio" Sondre Lerche
Kord oli üks vestlus, kus teine inimene ütles, et pikad laulud on head, sest nii jõuab laul rohkem kulgeda ja areneda ja ise jõuad ka rohkem mõelda. (Tegemist on minu interpretatsiooniga sellest mõttest, olgem ausad.)

Õhk on selge, tähevalgel helgib jõe sile pind, sellel pinnal vaatan varje ja sind - "Luhal" Liisi Koikson
Kas on mõni Tartu (või muu jõega linna) elanik, kellel ei ole seda ette tulnud?

Baby close your eyes and listen to the music -
"A little less conversation" Elvis vs JXL(kiidan videot!)
Päris kahju on sellest, kuidas muusika käib tänapäeval peamiselt mingi muu tegevuse taustaks. Kuhu see variant kadus, et mul on mingid ägedad kõllid, kust panen muusika käima ja kuulan kasvõi silmad kinni, sest kuulamine ongi põhitegevus.

...and all the lights that light the way are blinding -
"Wonderwall" Oasis
Need tuled, mis Rüütli tänaval tee sees kunagi olid..nüüd need vist enam ei põle? Mingi Chalice'i lause tuleb kusagilt pähe, kus ta rääkis hommikul purjus (või juba järgmises staadiumis?) peaga koju kõndimisest ja sellest, kuidas kassid ennast nonde lampide peal soojendavad.

...meest ja piimast tilkas vurrud -
"Tuuletallajad" Dagö
Mesi on väga hea ja piim on täitsa hea, aga kahekesi koos nad ei ole head.

...go to bed and leave the lights on -
"The Girl and the Robot" Röyksopp & Robyn
Kui minu teha oleks, siis ma võiks ainult põleva tulega magadagi. Juba väiksena mulle meeldis, kui toa uks natuke lahti oli, nii et koridoris põleva lambi valgus mulle ka natuke paistis.

I was so happy we had met -
"Our last summer" ABBA
Mina ja üks teine inimene inimene kohtusime ühe kolmanda, meie jaoks võõra inimesega. Terve kojumineku aja rääkis too teine inimene kui lahe see kolmas inimene on, ja kui tore, et temaga kohtusime.

Kommentaarid