Otse põhisisu juurde

RG jm kombinatsioonid

Ma ei suuda jätta ilmarahvale kuulutamata, kuidas täna ühtäkki avastasime, et meil Kathriiniga on olnud ühine klassivend. Peale kõiki neid aastaid tuleb sihuke asi välja. ISSAND kui lamp. Tükk aega naeran seda veel ma ütlen.

Tänane MotD(loe: Man of the Day) auhind läheb aga Roger Federerile. Roger Federer on ilusam kui sina. Ükskõik, mida ta teeb. Pole vaidlemise kohtagi. Pildi rottisin siit.

Kommentaarid

lispet ütles …
Mul on igatahes ilusam nina kui Rogeril. Ühel mehel on ka. Ja ninu ma juba tunnen.
Truffe ütles …
Jaa, see võib olla. Ma tean ka ühte meest.
Anonüümne ütles …
Ainus asi, mis ma selle peale öelda tahtsin oli see, et tal on nii väike nina.
Ilust ei oska ma kõneleda..:)
T.
Truffe ütles …
Väga hea, sest tema ilu ei olegi mingi vaieldav küsimus, see on aksioom ma ütleksin :)