Otse põhisisu juurde

Tere õhtust!

Ma olen hetkel purjus ja mul on vaja midagi teha, et see üle läheks. Niisiis saab siia üks kirjatükk. Päeval mõtlesin piiridele. See, et oled mingi piiri üks kord (või ka mitu korda) ületanud, ei tähenda, et see piir poleks enam piir. Ikka on. Selleks, et piir kaotaks piiri tähenduse, peaksin mingit asja korduvalt ja pidevalt tegema. Seega minu jaoks oleks praegu raske teha asju, mida tegin vabalt näiteks suvel. Siis oli piir nihkunud, aga nüüd on ta tagasi nihkunud.
See vist ongi kõik. Ei, tegelt üks asi veel. Kas mind lüüakse elusalt risti, kui mulle meeldib üks biitlite loo kaver rohkem kui originaal? Sest noh...need on ju biitlid, need pühad kunnid. Ei, ega ma ei taha irooniliselt kõlada, ongi väga lahedad vennad, onon. Lihtsalt teised teevad nende lugudest ka väga häid asju. Jee.

Kommentaarid

Mailit ütles …
Mina olen ka mõne koha pealt kaverite eelistaja.
meRilin K ütles …
a mis lugu on siis?
T. ütles …
Jään ootama järgmiseid sissekandeid, mis algaksid sõnadega "Ma olen hetkel purjus..." :)
(Sulgudesse tahtsin kirjutada mõned täpsustused ja seletused, aga neid paistis liialt palju tulevat, nii et...)
Truffe ütles …
Ja tegelikult mind üldse ei huvita, mis seal sulgudes oli...Ei. Mkm.
*kuuleb sõrmede klõbinat vastu lauda*

@Merilin: Blackbird oli
Anonüümne ütles …
Taname huvitava blogi