Otse põhisisu juurde

#500

Ühte halba asja pean nüüd ütlema. Pole ilus, aga ma kuulen seda liiga tihti, et suuta oma arvamust enam vaka all hoida. Niisiis. See viis, kuidas ühes Eesti populaarses telekanalis(ja tema populaarses tütarkanalis) saadete reklaamidele teksti peale loetakse. Ja noh, tegelikult ka see tekst, mida sinna peale loetakse. Polegi muud kui liiga tugevate omadussõnade kasutamine(nagu pööraselt naljakas või närvesöövalt põnev). Muidu ehk ei märkakski, aga kui igas reklaamis nii on, siis tekib nagu mõte küll et kas teletegijad vaatajat lolliks peavad või. Ei tea, võib-olla keegi kukub kah nende sõnade õnge.
Ja teine asi, nagu enne juba öeldud, on see toon, kuidas neid tekste loetakse. HÄIRIV. Ülepingutatud dramaatilisus. Viimaste sõnade liigne rõhutamine. Mnjah.
Võiks muidugi kohe nüüd mulle öelda, et ära siis vaata seda kanalit, kui ei meeldi. Aga ma ikka neid paari saadet tahaks vaadata, mis mulle meeldivad. Selles mõttes on kahju küll. Aga samas ainult neil ongi õigus kritiseerida, kes vaatavad. Nagu ainult need võivad poliitikute tegevuse üle viriseda, kes ise valimas käivad.

Kommentaarid

lispet ütles …
kas sul on suurest ahastusest juba asjad pakitud, et türisalus lõpparve teha? :P fräking põnev oleks teada saada
Mailit ütles …
Kui ma Liisu kommentaarist õigesti aru saan, siis minu meelest on natsa liiga jube must huumor............iik
Truffe ütles …
Ei ole veel pakkima hakanud, seni kasutan lihtsalt vältimistehnikat siiski.
Truffe ütles …
Nüüd ma saan aru lõpuks, kust sa, Liis, selle kommentaari võtsid, aga ma üldse seda kanalit tegelt ei mõelnud.
Samas muidugi see Türisalu jutt oli ka suht hullult peale loetud seal:P