Otse põhisisu juurde

Rotitud ja hästi sobiv # 2

1. Kas sa said oma nime kellegi järgi?
Kuulu järgi Kaisa Randpere järgi, kes oli tol ajal Eesti noorim poliitvang ja on nüüd minust mõni aasta vanem tütarlaps.

2. Millal viimati nutsid?
Nutmine on suhteline

3. Kas sulle meeldib su käekiri?
Väga meeldib

4. Mis on su lemmik lõunasöök?
Võileib ja tee ilmselt. Aa, siin on lemmikut küsitud. Crepi kanasalat?

5. Kas sul on lapsi?
Ei ole, aga ma arvan, et edasiminek on ka see, et ma nüüd juba arvan, et võiks kunagi olla.

6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
Ilmselt mitte, sest minuga on natuke raske sõbraks saada, kuna ma ise ei lähe reeglina kellegagi rääkima.

7. Kas oled tihti sarkastiline?
Mingi evil smile on mul küll.

8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
Ei, aga mu mu kurk ja mõlemad mandlid vaheldumisi on praegu ja tihti nii valusad, et ei tea kauaks neid veel jätkub.

9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
Mulle vist meeldib natuke teist sorti ekstreemsus.

10. Millised on su lemmikmaisihelbed?
Mingid nisu omad mesilase pildiga hoopis.

11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
Mul on ainult ühed paeltega jalatsid ja need on nii seatud, et ei pea midagi siduma.

12. Kas pead end tugevaks?
Ei.

13. Milline on su lemmikjäätis?
Limpa peojäätis praegu.

14. Mida märkad inimese juures esimesena?

Oleneb kui pikk ta on. Või kas ma näen teda esimest korda istuva või seisvana. Aga silmi ilmselt(eriti halle endiselt).

15. Roosa või punane?
Punane. Peaaegu iga punane on ilus.

16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
Tahtejõu küsimus näiteks on mõneti keeruline.

17. Mida igatsed kõige rohkem?
Seda, kuidas ma vanasti naersin. Hingetuks.

18. Kas loodad, et keegi selle ankeedi küsimustele enda blogis vastab?
Oma valik, aga loen huviga, kui keegi vastab.

19. Mis värvi pükse ja sokke hetkel kannad?
Tuleb tunnistada, et ei pükse ega sokke mul hetkel jalas pole.

20. Mida viimati sõid?
Torti. Marjadega. Kuke pool.

21. Mida hetkel kuulad?
Arvuti ventilaator hakkas just tööle. Ja kätt liigutasin nii et kont ragises.

22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?
Aga mul ju on rasvakriidid ja värviraamat, nii et kes tahab, võib värvima tulla:) Ma arvan ma oleks oranž. Mitte selle värvi enda pärast, vaid sellepärast, et ta on kollase ja punase vahepealne. Võib-olla oleks tumepunane ka.

23. Lemmiklõhn?
See, mis ühe tuttava isiku toas hõljub. Lillede puhul sirel, nartsiss ja maikelluke. Mis moodsatesse parfüümidesse puutub, siis Elizabeth Ardeni see mingi Green Tea asi.

24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
Meriliniga.

25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
Kergejõustik, suusatamine, korvpall, jalgpall. Mida vaja, saab vaadatud üldiselt.

26. Su juuksevärv?
Hea küsimus. Järgmine võiks olla silmade värvi kohta.

27. Su silmade värv?
Haah!

28. Kas kannad kontaktläätsi?
Ei. Endiselt ei talu mõtet millegi silma panemisest. Ja pealegi on prillid liiga lahedad.

29. Lemmiktoit?
Kartuliputru saab nii harva, et seda võiks ehk nimetada. Porgandiga on hea.

30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
Praegu vist õudukas, kuna pole kunagi ühtegi pärispäris õudukat näinud.

31. Mis filmi viimati vaatasid?
Kinos "Sügisballi", telekast poole silmaga "My Best Friends wedding"(tean, et seal peab ülakoma olema, aga siit klaviatuurilt on seda võimatu leida), arvutist "The Lake House". Vaatamist vääris ainult esimene ja eriti esimene.

32. Mis värvi särki hetkel kannad?
Valget

33. Suvi või talv?
Pakuks sügise välja. Kui ei saa nii, siis suvi.

34. Kallistused või suudlused?
Kallistused.

35. Lemmikmagustoit?
Jäätis(selle nimel panen selle, et ükskord nägin Orksis imelooma, kes ei söö jäätist). Aga muidu ka see asi, mida eelmine aasta Teele sünnipäeval sai. Röstitud kaerahelbed maitsestama jogurti ja jõhvikatega(või olid need pohlad?)

36. Mis raamatut hetkel loed?
Mati Undi "Hüvasti, kollane kass". Naiivne romaan tõesti, nagu ka raamatus endas öeldakse.

37. Mida su hiirematt kujutab?
Praegu kasutataval arvutil pole hiirt, lauaka matt on lihtsalt üks sinine lätakas. Mulle ühevärvilisus üldiselt meeldib.

38. Mida viimati telekast vaatasid?
"Tähelaeva" lõppu. Sven Grünbergist oli.

39. Lemmikheli?
Ma ei tea, kas seda häält enam on, aga vanasti oli, siis kui telekas saated lõppesid ja tulid mitut värvi triibud ekraanile. Siis selle taustaks tuli selline hele inin. Väga nauditav mu meelest.

40. Rolling Stones või The Beatles?
The Beatles. Meie ajal võiks ka mõni nii mõjukas bänd olla.

41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
Väljaspool koduaeda pole suurt puhanud. Ehk siis laiemalt võttes väljaspool Eestit.

42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
Kindlasti on.

43. Kus sa sündisid?
Kohtla-Järvel. Vat ma polegi kindel, kas see maja enam alles on. Midagi seal lammutati mu meelest. Või ehitati lihtsalt uus haigla?

44. Kui palju kommentaare sissekandele ootad?
0 on ka üsna rahuldav.

45. Kes kõige tõenäolisemalt kommenteerib?
Statistikat vaadates Liis või Mailit.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
tegelt olidki pohlad ja vahukoore unustasid ka ära
Anonüümne ütles …
põhimõtteliselt ei olnud plaanis anonüümseks jääda, aga olgu siis nii:)
Truffe ütles …
Ei häda, kel vaja, saab aru:)