Otse põhisisu juurde

Roheline paber

Praegast nägin väljas ühte tüüpi, kes sõi jäätist.Väljas!!! Mul pidi tuul kõrvalestad ära viima...Ja teise käega üritas noormees mingit saiakest kilekotist välja õngitseda. See,muidugi, polnud enam kuigi oluline faktor asja juures.
Siis oli siin Raatuse juures lume sees maas pudel, mille peal oli 72, ega 73 polegi minu number. Mis võiks minu number olla?
Ma pean korra ilmast ka rääkima, see on see inglaslik element. Tähendab, eeldame,et sügis on praeguseks lõppenud. See on küll väga liialdatud eeldus, aga tegelt ta võib ka mitte lõppenud olla, igal juhul täiesti uus on see, et sügis pole ühelgi oma päeval mul üle visanud sel aastal. Nii rõõmus. Mina ei taha kuhugi Tenerifele, mulle on 4 aastaaegagi küllalt head:)
Spring is nature's way of saying, "Let's party!" ~Robin Williams
The summer night is like a perfection of thought. ~Wallace Stevens
Autumn is a second spring when every leaf is a flower. ~Albert Camus
Let us love winter, for it is the spring of genius. ~Pietro Aretino

Kommentaarid