Otse põhisisu juurde

Aidake vanainimest!

Hea pealkiri, onju? Kõlab nagu mingi halepostitus sotsiaalmeedias. Jah, ma olen suht kuri tüüp. Igal juhul. Minu abipalve on sedakorda hoopis moeteadlikele või muidu laia silmaringiga inimestele.

Kas praegu on moes mingi selline asi, et kuhugi koos minnes panevad kaks inimest endale selga samasugused pluusid?

Näide 1: Tänaval kõnnivad noormees ja neiu, mõlemal seljas täpselt samasugused Hilfigeri t-särgid (selle erinevusega, et naisel on naiste lõige ja mehel meeste oma.)

Näide 2: Tänaval kõnnivad neiu ja neiu, mõlemal seljas musta-valge triibuline pikkade varrukatega särk. Särgid pole küll päris identsed, aga on sarnased.

Näide 3: Tänaval kõnnivad kaks naist, mõlemal seljas bordoopunane pluus. Pluusid on lõikelt erinevad, aga värvilt täpselt samad.

Alguses mõtlesin et ah, juhuslik värk, aga siis hakkasid säärased paarid minu silme ees tulvama nagu inimesed Telia esinduses (tegelikult ka, uskumatult palju inimesi oli ühes Telia esinduses, millest ükspäev mööda käisin).

Kas sellise nähtuse/tegevuse nimi võiks olla twinning? Näiteks pakun välja.

Muide, sel teemal, mis pole ehk enam populaarseim jututeema. Praegu tulin ühest kohast mööda, kus oli juba tunda kõdunevate lehtede lõhna, mis mulle hirmsasti meeldib. Hingasin seal kohe natuke aega.

Laupäeval-pühapäeval sai jällegi mitut puhku unistavalt aknast välja vaadata, sest ometi oli tagasi korralik hall eesti ilm. Ma pole ilusamat asja näinud.


Kommentaarid