Otse põhisisu juurde

Näe!

1.How many pets do you own? Traditsioonilises mõttes mitte ühtegi. Natuke avaramas tähenduses on mul kass, koer, põder ja hobune näiteks.
2. What’s your least favorite season? Märtsikuine talv.
3. Do you prefer to text or call? Praegu eelistan helistada sel lihtsal põhjusel, et mu telefoniga on suhteliselt ebamugav sõnumeid trükkida. Mis puutub interneti teel tekstisõnumite vahetamisse, siis seda teen kaugelt rohkem kui helistan.
4. Morning or night? Öö.
5. Do you like tacos? Pole väga kursis nendega.
6. Are you an introvert or an extrovert? Intorvert.
7. What’s your favorite desert? Jäätis :)
8. Do you enjoy walks? Kahtlemata. Ja ma käin tallamata radu (läbi teiste õue :D)
9. Are you a frequent user of Facebook? Jälgijana suhteliselt tihe, ise sõna eriti ei võta.
10. Do you still watch animated shows? Vahel ikka juhtub, aga spetsiaalselt eriti ei vaata.
11. Can you roll your tongue? Jah.
12. What’s your “lucky” number? Pole sellist.
13. Are you scared of anything? Ei, mina küll absoluutselt midagi ei karda :D
14. Big mac or big whopper? Mis on big whopper? Ega big maci ka ei eelista tegelt.
15. Do you like to play board games? Väga meeldib.
16. Are you fond of romantic novels? Mõned on toredad, mõned on jubedad- nagu ikka raamatud.
17. Fruitloops or cocopops? Ei tea, mis need on.
18. Would you eat a live spider for one million dollars? Ma arvan küll, söömiseks on ju erinevaid võimalusi.
19. Are you a heavy drinker? Hahaha.
20. Would you forgive someone for cheating? Oleneb olukorrast.
21. Are you superstitious? Mitte väga.
22. Have you seen A Clockwork Orange? 2 korda. Esimesel korral jättis hea mulje, teine kord kiskus suht imelikuks.
23. Do you like to read? Ikka.
24. Are you easily distressed? Võimalik.
25. Do you believe in aliens? Ei
26. If you were the last person alive besides one other person you get to choose, who would it be? Ei taha seda küsimust.
27. Dogs or cats? Teiste inimeste kassid.
28. Are you a grumpy person? Grumpy pole õige sõna, midagi muud oleks õigem.
29. What’s something you hate? Silmakirjalikkust näiteks.
30. Are you a worry wart? Natuke tõesti.
31. Do you like having your picture taken? Mulle meeldib, kui on hästi välja tulnud pilt, aga pilditegemise hetk väga ei meeldi.
32. Do you like cotton candy? Ei.
33. Would you ever use a dating site? Miks mitte.
34. Do you believe in ghosts? Selles tähenduses, et nad on eraldi olemasolevad olevused, ei usu. Selles plaanis, et kellegi aju võib mingil perioodil midagi tekitada, usun.
35. Rap or pop? Pop kindlasti.
36. What’s the weirdest flavor of ice cream you’ve tried? Ei tulegi pähe. Head on olnud enamasti.
37. Do you like math? Jah, peaasjalikult need teemad, mis on otseselt numbritega seotud.
38. Are you the type of person to laugh at others misfortune? Ei. Kui naeran, siis sellepärast, et situatsioon ise on naljakas.
39. Love or lust? Oleneb olukorrast, aga tegelikkuses ma arvan, et neid ei saa niimoodi võrrelda.
40. Do you remember lyrics easily? Ikka mitu-mitu korda tuleb kuulata enne.
41. What was/is your favorite school subject? Kirjandus, keeled.
42: Do you like tattoos? Ei.
43. Are you the type of person to lie? Kas valetajad on mingi eraldi liik inimesi? Sel juhul ma ikka loodan, et ma pole see liik?
44. Do you eat porridge for breakfast? Hetkel mitte, aga mulle meeldiks seda teha.
45. What music are you listening to right now? Eile kuulasin prantsuse muusikat.
46. Are you allergic to anything? Labasusest tulevad krambid suht kergesti peale.
47. Do you like Lady Gaga? Teoorias mulle meeldib tema "kastist välja" tegevus, praktikas on mõned asjad, mida ta teeb, minu jaoks liiast.
48. What about Nick Minaj? Tundub, et tegemist ei saa olla inimesega.
49. Do you like rainy days? Mõnikord.
50. Last question, do you like pie? Rohkem veel kui tort.

Kommentaarid