Otse põhisisu juurde

Õhtune kuu

See on algselt mingi kuuks ajaks mõeldud värk, aga viitsin mina siis oodata/suudan mina siis kannatada. Läheb üks õhtu ka väga hästi.

1 - A song that makes you happy: Kollane Allveelaev G - Rendime saarele sauna
2 - A song that makes you sad: The Verve - The drugs don't work
3 - A song that makes you nostalgic: Alicia Keys - You don't know my name
4 - A song that you cried to: Mõnikord on midagi esmakordselt kuulates võrdlemisi hea tunne, et selline asi minu kõrvade kuuldeulatusse on jõudnud. Sigur Rós - Hoppípolla
5 - Your least favorite song: Rihanna ja Eminemi laul
6 - A song that reminds you of someone: Hunnik vastuseid siin
7 - A song that reminds you of somewhere: Dagö - Maantee
8 - A song that reminds you of a certain event: Olav Ehala - Põlev puu
9 - A song that you know all the words to: neid on ikka liiga palju, hümn kasvõi
10 - A song that you can dance to: Jackson 5 - I want you back
11 - A song that helps you fall asleep: Mogwai - Christmas Song
12 - A song from your favorite band: Kas mul on lemmikbänd? Ok, kui ma juba videoid viitsin vaadata, siis on teine tase. OK Go - A million ways (väga kaunis tants)
13 - A song from a band you hate: Mingi suvaline mõnelt blingivennalt.
14 - A song that is a guilty pleasure: Keri Hilson - I like
15 - A song that no one would expect you to like: Kunagi kuulasin ansamblit Tool, see vist läheb tavapärasest pehmemapoolsusest välja.
16 - A song that describes you: Oasis "The importance of being idle"
17 - A song that you used to love but now hate: Mõni Kadi Toomi laul.
18 - A song that you often hear on the radio: Ma ei kuula tihti raadiot. Kevadel, kui vahepeal Elmarit mängiva raadioga samas ruumis olin, tuli sealt tihti Orelipoisi "Valss".
19 - A song that you listen to when you're angry: Vihasena väga ei kuula. Kui ka kuulan, siis eriti ei kuule.
20 - A song that you listen to when you're sad: kahtlustan, et suur hunnik minu mussist sobiks vastuseks. Feist - Now at last
21 - A song that you listen to when you work out: St siis, kui ma kõnnin? Näiteks "Maa ja ilm" laulupeolt on pülga peal.
22 - A song that you want to play at your wedding: Seda ma ei saa ju praegu üksi otsustada, jees? Tegelt võiks pannagi selle "Rendime saarele sauna", hea lõbus lugu, mõni keerutaks ehk ikka jalga.
23 - A song that you want to play at your funeral: suht suva.
24 - A song that makes you laugh: Vaiko Eplik ja Eliit - 15 minutit sessiooni lõpuni
25 - A song that you can play on an instrument: puudub ma kardan
26 - A song that you wish you could play: Mõni vahva klaverikontsert.
27 - A song from your childhood: Best B4 - Ma armastan luuserit. Aasta siis oli 1996 nähtavasti.
28 - A song with the best title: Chalice - Mis toimub kaenla all mul
29 - The first song that plays when you put your ipod on shuffle: Mark Ronson and the Business Intl - Bike song
30 - Your favorite song at this time last year: Tundub, et mingeid erilisi lemmikuid pole olnud. Röyksopp & Robyn "The girl and the robot" näib olevat tihemini kuulamisele tulnud.

Kommentaarid