Otse põhisisu juurde

Laul teeb

Järgnevalt räägitakse sellest, millise koha/situatsiooni/inimese/meeleolu või muu säärasega mingi laul seostub. See on üks neid postitusi, mis tegelikult on öösel kirjutatud, nõnda et pole imestada.

"Kui mind kutsud sa" - majaõu ilusa nimega kohas. Lõunaaeg, aga just oli hommikusöök. Hiliskevadine päike on juba päris soe. Pesen kausis külma veega nõusid ja kuivõrd see laul kummitab, siis ümisen teda lausa häälega. Mida teeb teine inimene paar meetrit eemal, ei mäleta, aga ta oli seal.

The Rasmus "Madness" - Püssi, suvi 2004. Pole veel hommik, aga juba on valge. Magamajäämise mõtetki pole.

Dagö "Presentatsioon" - sügis 2004, raudteeülekäik Jõhvi - Tartu teel. Läheb sõiduks! Elevus.

Ewert Sundja "The day before yesterday" - hilissügis 2004, Vanemuise väike maja, Ewerti kontsert punaste toolide ja musta klaveriga. Kontserdi teine lugu võtab kinni ega lase enam mitu päeva lahti.

Tanita Tikaram "Twist in my sobriety" - tõmbasin autoukse lahti, kuulsin ja tundsin ära. See sobis sinna. Sobiks nüüdki.

Vennaskond "Suvi" - Elva. Ütlesid, et see tuli veel paremini välja, kui oleks oodanud. Pilt küpsisetordist, metspart, vihjed, millest kinni ei võtnud, ja päris punased pihlakamarjad.

Donna Lewis "I could be the one" - Mailiti tuba Raatuse ühikas. Mailiti, mitte minu. Siiski istun üksi toas tema laua juures. Akna taga on (minu jaoks) kuulus Raatuse ühika vaade kollase majaga. Mul on midagi öelda. I could be anyone, really.

Richard Hawley "Open up your door" - tee. Mõtlesin, et kontsert on läbi, aga ennäe, vist tulid lisalood ja veel millised. Hämarus võimendab, öö süvendab. Hea, et pime on, sest sa ei taha mu nägu näha.

The Beatles "Dear Prudence" - Kollaste seintega tuba, alati mängiv muusika, kott-tool ja voodi asemel madrats. Tüdruk, kes joob õlut, ja poiss, kellel on kurvad mälestused (joob ka õlut).

...- tee. Ehmusin veidi, kui kõrvalistuja äkki laulma hakkas, aga tegelikult mulle nii meeldis, sest ma ei tea, kas ta teab, aga tal on ilus hääl. Kuidas ma ei suuda enam meenutada, mis laul see oli. Üks neid 60ndate vahvaid mehi.

Kommentaarid

meRilin K ütles …
ee.. kas see oli mingi teine Ewerti kontsert, mitte see, kus me koos käisime? Too igatahes toimus sadamateatris.. =)
Truffe ütles …
See oli teine kontsert tõepoolest.