Otse põhisisu juurde

Nii võib juhtuda

MA TAHAN: rikkaks saada(uus eluunistus mul, muide)
MUL ON: raamat peaaegu läbi
MA SOOVIN: Britney’le palju õnne sünnipäevaks takkajärgi
MA VIHKAN: selle kohta mul on ju lausa eraldi postitus siin kunagi olnud…näägutamist/targutamist/õiendamist

MA IGATSEN: parem ei ütle, tekitab veel õiendamist, targutamist ja näägutamist
MA KAHETSEN: maitea, mulle ei meeldi see küsimus
MA ARMASTAN: rahu (mida võib aeg-ajalt tõlgendada ka rahule jätmisena)

MA OLEN ALATI: armastanud rahu
MA EI OLE: aktivist
MA TANTSIN: üksi ja teistega
MA LAULAN: siis, kui keegi ei kuule
MA NUTAN: siis, kui tahan

MA KAOTAN: aega
MA TEKITAN SEGADUST: oma jutuga
MA PEAKS: mingi äriidee välja mõtlema

LEMMIKUD
NUMBER: mõnel inimesel näiteks on ägeda kujuga telefoninumber
VÄRV: tumeoranž
KUU: september, mai
LAUL: “The Circle Game”
TOIT: liha
JOOK: vesi

KAS SA
1. SÖÖKSID PUTUKAID? Ei, kui ka muid variante on.
2. HÜPPAKSID BENJIT? Pole minu meelelahutus
3. LIUGLEKSID? Eer…kuidas ma liugleksin? Ma arvan, et üldiselt võiks küll.
4. TAPAKSID KELLEGI? Ma loodan ikka et mitte.
5. HÜPPAKSID LANGEVARJUGA LENNUKIST? Ei, kui muid variante on.
6. KÕNNIKS SÜTEL? Miks ma peaksin?
7. LÄHEKSID SÖÖMA TÄIESTI VÕÕRAGA? Ikka võin minna.

8. HAKKAKSID TAIMETOITLASEKS? Ei, kui ka muid variante on.
9. KANNAKSID TRIIPUDEGA PLEEDI? Kas see on mingi halb tõlge praegu? Kannaksin küll, kodus vähemalt.
10. LAULAKSID KARAOKET? Ega väga ei ahvatle.
11. NÄITAKSID PUNAST TULD? Eh? Tea, kas see on mingi eraldi amet või? Ikka võin näidata sel juhul.
12. OLEKSID ELLUJÄÄJA? Seal saates? Ei.
13. PANEKSID KELLEGI NUTMA? See tingiv kõneviis vihjab sellele, et oleks nagu minu valik, kas panna või mitte. Siis muidugi mitte.
14. LÖÖKSID LAST? Ma võin ju ei öelda, aga kust ma tean, mis ma teeks.
15. LÄHEKSID KOHTUNGULE ENDAST 10a VANEMA INIMESEGA? Mingis vanuses 10 aastat vanem pole enam eriti palju vanem. Seega jah.

10 FAKTI
1. KODULINN: Maitea…mis on kodulinn, kuidas defineerida. Ma ei viitsi hakata.
2. JUUSTE VÄRV: sihuke tavaline

3. JUUSTE STIIL: tegelt on tagant lühemad kui eest, kuigi seda pole väga näha. A noh, ma ise tean.
4. SILMADE VÄRV: rohepruun
5. KINGANUMBER: suur
6. TUJU: kahtlane
7. NAHA VÄRV: nagu enamikul inimestel tänavalt
8. VASAKUKÄELINE/PAREMAKÄELINE: parem, mingi hetk harjutasin natuke ka vasakuga kirjutamist, raske oli
9. ELANUD VÄLISMAAL? ei

K: Nimeta üks inimene, kes on hetkel su mõtetes?
V: Parem mitte.

K: Kus sa viimati käisid?
V: Teises toas.

K: Kelle telefonikõne viimati maha magasid?
V: Mingi suvalise Leida, kes pärast väitis, et ta pole mulle helistanud.

K: Kellele viimati helistasid?
V: Maitea, ei helista väga tihti.

K: Kas sa naerad tihti?
V: Ei. Itsitan vahepeal pinnapealselt, aga see pole see.

K: Kas keegi mõtleb sinule praegusel hetkel?
V: Äkki ikka inimesed magavad praegu.

K: Kas oled sentimentaalne?
V: Liiga.

K: Keskmine nimi?
V: Ametlikku pole, seda väljendit “…on minu keskmine nimi” kasutan küll, aga praegu ei tule ühtegi sõna meelde sealt … kohalt.

K: Kas sa oled kunagi kohanud kedagi kuulsat?
V: Hakkaks nüüd uhkustama, keda ma kõiki näinud olen ja kellega lauseid vahetanud.

K: Kas oled sõbralik?
V: Maitea, enam vist ei viitsi arutleda ka selle üle, olen kes olen.

K: Kelle voodis magasid eelmisel öösel?
V: Enda.

K: Viimased filmid, mida vaatasid?
V: Hüü. “American Pie” tuli telksust kunagi igiammu, sain siis ka ära nähtud.

K: Mida sa tegid eile keskööl?
V: Ilmselt umbes sama mida praegu.

K: Mida viimati küpsetasid?
V: Küpsetasin endale riisi ja vinkusid.

K: Pikad või lühikesed juuksed vastassool?
V: Lühikesed, aga katsutava pikkusega.

K: Kas kannad käevõrusid?
V: Ei, vahepeal kannan juuksekummi randme umber.


K: Hetkel kuulad?
V: The Cardigans – My favourite game

1. Lemmikbänd? Ükskõik milline paljudest.
2. Mida sa suitsetad? Midagi ma ei suitseta. Tahaks siin praegu vaimukalt kasutada väljendit “välja suitsetama”, aga ei tule kohe head nalja pähe.
3. Oled rahul praeguse eluga? Igasugusel elul on plusse ja miinuseid.
4. Teesklesid haiget, et puududa koolist? Tuli ette.
5. Mida näed esimese asjana vastassoo juures? Silmi ja nina
6. Kas sulle meeldivad raamatud? Jah. Isegi mitte ainult lugemiseks, vaid ka lihtsalt asjadena.
7. Kas sa tahad abielluda? Päris huvitavalt küsitud. Nimekirjast “Asjad, mida ma kindlasti tahan teha” abiellumist ma kardan et ei leia küll.
8. Järgmine kontsert, kuhu plaanid minna? Pole planeerija.

Kommentaarid