Otse põhisisu juurde

(Päeva)statistika

Enne tänast olin ma ülikooli jooksul teinud 16 suulist eksamit. Täna oli 17. ehk esimene kord, kus ma närvis ei olnud. Harjutamine teeb meistriks ilmselt.

Ja kuni praeguse hetkeni olin täiesti veendunud, et vähemalt pool (aga ilmselt rohkem) kõigist eksamitest on olnud suulised, nüüd lugesin üle, et 43 kirjalikku on 16 suulise kõrvale panna. Aga eks suuline eksam ole ka kordades meeldejäävam. Mõni kirjalik on ka. Näiteks see, kui ma kevadel ilma pastakata kohale läksin.

Aga niisiis jah, täna ma ei olnud närvis, vähe puudus, et oleksin veiderdama hakanud. Nägusid juba tegingi. A samas õppejõud tegi ka. Ma tegin veel tükk aega peale ruumist lahkumist edasi neid nägusid. Ei tea, kas ta ka tegi. Ilmselt oleneb, mida järgmine vastaja talle rääkis. Aga see järgmine oli üks sihuke poiss, kes nägi selline välja küll, et võiks nägusid teha.

Hiljem olin Turusilla peal NII lähedal sellele, et lolle tantsuliigutusi tegema hakata. Nii lähedal pole kunagi olnudki veel.

Mööda kanalit Eedeni poole kõndides oli ühel pool suur põlev päike ja teisel pool siiraste silmadega noormees, kellel lokid nii armsalt mütsi alt välja kaardusid.

Kommentaarid

Anonüümne ütles …
Väga romantiline/naljakas sissekanne :D.

Müümi
Mailit ütles …
Ma poleks eriti kaua seal "lähedal" olnud,sest ma oleks kohe neid liigutusi tegema hakanud... Mulle mõjub talv alati joovastavalt, nagu ka teisedki aastaajad, kui nad selleks põhjust annavad. ;)