Otse põhisisu juurde

Orksisõbra rõõmud

Rotit mänguke, vähemalt endal on huvitav. Nõnda siis, et järgnevas nimekirjas on 12 viimast skräppijat orksist.

1.Livia
2.Mari
3.Ingrid
4.Tauno
5.Mailit
6.Kaisa
7.Liis
8.Merilin
9.Keiti
10.Riina
11.Elmer
12.Angelina

1. Have you ever kissed number 7?
Ei saa öelda, et oleks isegi sellelähedases olukorras olnud.

2. What's the best memory you have of 9?
See, kui ta kiusas mind põhjendusega, et ma olevat kiusatav.

3. When is the next time you're going see 4?
See huvitaks mind ennast ka.

4. Is number 8 pretty?
Noh, ega päris peletis pole.

5. What was your first impression of number 10?
Kes seda enam mäletab. Ilmselt tumedasilmsus hakkas silma.

6. How did you meet 3?
Niimoodi, et ma tundsin Teelet ja ta tundis Teelet.

7. Is 11 your best friend?
Mitte päris:D

8. Have you seen 5 in the last month?
See küsimus tahab mulle midagi meelde tuletada ma arvan.

9. Do you think 2 has a crush on you?
Vaevalt küll.

10. When was the last time you saw 12?
Esmaspäeval

11. Have you ever been to 1's house?
Njet, maja ees olen olnud küll.

12. When is the next time you'll see 10?
Ei oska ennustada küll.

13. Have you ever been to the movies with 4?
Kinos ei ole.

14. Have you ever gotten in trouble with 2?
Suurde hätta justkui ei mäleta.

15. Do you even know 9?
On au tunda küll.

16. Would you give number 3 a hug?
Võib.

17. Are you in love with number 12?
Njet.

18. Do you know a secret about number 8?
Muidugi. Ma tean tema suurimat saladust. Küsi, võib-olla ma ütlen sulle ka:D

19. Describe the relationship between number 9 and number 5.
Nooh, nad on samast tähtkujust ja silmad on neil mõlemal sellised, et pead otsa vaatama kohe. A ega nad ei tunne küll üksteist.

20. What is the best thing about your friendship with number 1?
Raske öelda, pole väga ammu näinud.

21. Have you ever danced with number 7?
Jaa, siis kui kooris olid mõned liigutustega laulud, siis ta tantsis ühelpool rea otsas ja ma teises. Või umbes nii.

22. How long have you known number 12?
Pool aastat umbes?

23. Have you ever been in a fight with number 8?
A mispärast mul siis nii vähe juukseid on?

24. Would 2 and 4 make a good couple?
Kahtlustan et mitte.

25.Has number 1 ever met your mother?
Njet.

26. How did you meet number 6?
Tema on minu kolleeg.(saa juba üle sellest sõnast, saa üle)

27. What would happen if you put 10 and 11 in a room together?
Ma usun nad saaks väga hästi läbi. Jutukad inimesed mõlemad.

28. Do you live close to 7?
Selles edetabelis talle koht number 3.

29. What is number 2's favourite food?
Algaval hooajal sööb ta hea meelega näiteks mandariine.

30. Out of your top 12, which one would you say is the funniest?
Paneme Kaisa, kuivõrd tema naljakus on kohati minu omaga sarnane mulle tundub.

31. Who is the most flirtatious?
Keiti pakuks.

32. If you could change one thing about number 10, what would it be?
Minu pärast las ta olla nagu ta on.

34. Which one lives the farthest away?
Talina inimesed kõik.

35. Which one do you hang out with the most?
Merilini ja Mariga.

36. Who is the loudest?
Muide suht vaiksehäälsed on enamasti sattunud siia. Teeme siis et Riina, kuivõrd ma tema valjuduse astme kohta suurt midagi ei tea neil päevil.

Kommentaarid