Otse põhisisu juurde

Nostalgiaminutid

Jaah, ma olen Lossi arvutiklassis. Tulin printima seda koledat asja, meie kõigi filosoofiaeksamit, meie kõigi biokeemiat, minu proseminaritööd. Viimast vimkat oli muidugi vaja ja seega läksid augud paberisse ikka üsna viltu, aga misssealsikka. Pagan, ma ootasin suuremat eufooriat endalt.

Aga sellest ma üldse ei tahtnud rääkida. Lossi arvutiklassist tahtsin rääkida. See on päris hea koht. Astusin siia sisse ennist ja märkasin, et nii palju asju on samamoodi kui vanasti, st siis kui ma siin veel igapäevaselt käisin. Vähemalt kaks inimest on ka samad, kes siin vanasti kogu aeg istusid. Ja valvetüdruk on sama ja tal on samasugused prillid ja aknakardinad on samad ja aknad ja aknad on lahti ja sealt tuleb täpselt samasugune tuul nagu siis, kui ma üle-eelmisel kevadel siin istusin ja päris paljud blogipostitused just siit tegin. Lähiminevik on ikka päris lähedal veel. Ja see vaade siit aknast on isegi täitsa armas.

Kommentaarid

Mailit ütles …
Oeh...ja võid arvata,et seda teksti lugedes meenus mulle see sebimine minu bakatöö väljaprintimisega sealsamas kohas...hehe...aga see vahepeal joodud kuum šokolaad Crepis muutis mälestuse veel helgemaks. ;)