Otse põhisisu juurde

1714. näkipäev

Tjah, huvitav, et saabunud talvega tuli kevadetunne hoopis. Ehk ka loogiline, kuivõrd kevad tuleb ju ikka peale talve ja kui sügis veel lõppenud pole, siis ei saa kevadel ka lootust olla. Minus siiski millegipärast säilib usk nelja aastaaega, kuigi ma ehk käesolevat neist eriti ei fänna.
Viisin täna oma esimese pakendiprügi konteinerisse. Kena, et võimalus on tekkinud ja ma üldse ei virise sellepärast, et too luuk, kust prügi sisse ajada, on kastil nii väike, et enne tuleb pool kotti üksiti tühjendada, kui ülejäänud kotitäis tervelt järgi mahub.
Tervitus teile, meesisendid, kes te orksi (või minu poolest ka mõnda muusse avalikku pildiriputamise kohta) autoga sõitmise pilte üles panete, jube hästi murrab;)
Sellest, kuidas mind täna poest tulles isamaalisuse puhang haaras, nii et heroilisi filme vaatama tahtsin hakata, ma targu ei räägi.

Soundtrack : Saint Germain - Tourist (kuidas mulle meeldis, kui ükskord ammu selle plaadi JB suuuuurest plaadiriiulist leidsin:)

Kommentaarid