Otse põhisisu juurde

Õnneks ja kahjuks detsember

Täna hakkasid minu mitmesugused kaardid jampsima. Pangakaart nimetas end tundmatuks kliendikaardiks, poe sooduskaart on aegunud, sünnipäevakaarte mulle ka see aasta ei saadetud. Mitte et mul täna sünnipäev oleks, siis ma oleksin pidanud ilmselt 13.kuul ilmale tulema. Mingi 8-kilosena? Äkki ma oleksin siis geenius? Suure sünnikaaluga inimesed pidada hilisemas elus intelligentsemad olema.(Ma olin 4,5 )Ohsaa, praegu mul tuli mõte! Väga vahva!
Homme on Britneyl vist sünnipäev, täna kirjutas lehes, et ta lasi oma kõhtu väiksemaks lõigata. Laseks endal ka näiteks väljaveninud mao ära lõigata. Vanasti me mängisime arsti, siis arstid pidid kõhu alati mitu korda lahti lõikama, sest unustasid käärid või midagi kõhtu.'
Ma ei saa aru, miks ma oma vanu prille kanda ei saa, silmad hakkavad valutama. Sama tugevus ju mis praegustel. Harjumise värk ilmselt.
Muidu täna pandi kaarsilla juures puude külge punaseid ja valgeid mune.Veel mingi informaatiivne lause? Anyone?
Päeva lause: "Kodanikuks saamine eeldas veel 18.sajandilgi väärikat päritolu, kuulumist luteri kirikusse, kaubanduse õppimist või käsitöömeistri seisust ning kinnisvara(oma maja) omamist." Eesti ajalugu IV. M.Laur, T.Tannberg, H.Piirimäe.

Kommentaarid