Otse põhisisu juurde

20-aastased välismaa laulud

Niisiis, välismaa lood. Ma pole kindel, et kogu see pikk joru allolevaid lugusid on pärit aastast 1997, aga vähemalt on nad sel aastal popid olnud.

Kui praegu vaatan Aastahiti välismaa lugude tabelit sellest aastast, siis mul tuleb actually meelde, mis lugude poolt ma ise hääletasin, millisel postkaardil ma need saatsin ja kuidas täpselt toimus tol aastal Aastahiti kuulamine. 1997 oli ikka kõva aasta ma ütlen.

Aastahiti võitja näiteks oli Backstreet Boys -As long as you love me 
Mina olin ka üks 1260 hääleandjast selle loo poolt, sest ikkagi Backstreet Boys. Sa vaata neid nägusid.

Ja Quit playing games on eriti selline laul, mille viidjot tasub vaadata, sest see ei saa tõsi olla.


Aqua - Barbie girl
Ega siin palju lisada ole. Kindlasti on teadustöid kaitstud selle kohta, mis selliste lugude fenomen on.

Spice Girls - Spice up your life 
Ka sellele loole andsin ma Aastahitis oma hääle. Kuigi see pole muidugi minu lemmiklugusid neilt. Ma olin Baby Spice muidu. Ja ma panen kohe mitu Spice Girlsi lugu siia nüüd, sest ka Mama, Who do you think you are, 2 become 1, Too much olid kõik 1997.aastal.




No Doubt - Don't speak
Ükspäev just sattusin seda kuulama ja tundus, et enam nagu vist ei taha. Liiga dramaatiline. Lauljal on ilus kleit muidu.
Dario G - Sunchyme
Ma üsna jumaldasin seda klaverivärki seal alguses. Aga see viidjo on natuke friiki minu jaoks.
Paradisio - Bailando
Väga kõnekas laul. Mis laulud kõik popid võisid olla. Ja nii lihtsas hispaania keeles, et isegi mina suudan mõne lause kaasa laulda.
Savage Garden - To the moon and back
Seda laulu mina küll kindlasti 1997.aastal ei teadvustanud, aga Savage Garden suutis juba 20 aastat tagasi sihukest mussi teha, mis ka sel aastal veel piinlikuks pole muutunud.
Chumbawamba- Tubthumping
See on ka praeguseni lahe laul, sest kõik on nii lamp selle juures. Alates bändi (ja laulu) nimest kuni hipsteriprillidega naislauljani. Viimane oli oma ajast ees kahtlemata.
The Verve - Bittersweet Symphony (ka The Drugs don't work)
Kui nüüd lauludest rääkida, mis vanaks ei lähe. Ja Richard Ashcrofti pisut vinguv hääl tekitab minus tundeid ka sel aastal veel, nagu ka The Drugs don't work, they just make you worse ja trolololoo.
Tic Tac Toe - Warum
Kui sa mäletad sellist laulu, siis sa oled äge vend (või õde). Saksakeelne naisräpp on huvitav nähtus.
Natalie Imbruglia - Torn
Tjah, seda mulle meeldib siiani laulda. See video oli omal ajal ka  täitsa huvitavate killast. Sisaldab sümboleid, võiks arvata.
Olive - You're not alone
See laul on mul suisa olemas ja mõnikord kuulan seda. Öötundidel näiteks. Raadiost tuli väga palju kunagi.
The Cardigans - Lovefool
Ja ka seda kuulan ma praegu. Selline natuke krutskiga lugu, kus laulu toon/meeleolu ja sõnad ei läheks nagu kokku.

All Saints - Never Ever
See alguse monoloog on kunagisest nii hästi peas, et siiani on peas. All Saints oli üldse sihuke ättituudiga naistebänd, jah.
Boyzone - Picture of You
Mr. Beani filmi soundtrackilt muide. Boyzone oli nunnu. Ja see laul on selline meeldivalt energiline, võrreldes mõne teise nende looga.

Janet Jackson - Together again
Seostub mul Uuno raadioga punkt.

Robert Miles & Maria Nayler - One and one
Siis, kui tümmilugudel oli veel mingi meloodia. Näe, Robert Miles ju suri ära just, kirjutas lehes ükspäev. Maria Nayleri hääl on jätkuvalt friiiiki.

George Michael - You have been loved (ka Star People'97)
Kindlasti ei teadvustanud 1997.aastal seda laulu. Aga see on hea laul. Kui George Michael oma 80ndate naljad ära oli lõpetanud, oli ta 90ndatel kunn lihtsalt.

Robbie Williams - Angels
Ilmselt ka 1997.aastal ei teadnud midagi sellest laulust. Vist. Aga eks ta on Robbie suuuur ballaad, onju.

Väga paljud lood võtsin siit. Vaata ise, suurem osa laule on kuld, ma ütlen, kuld. Olgu siis päriselt head laulud või sellepärast, et ma kunagi arvasin, et need on jube head laulud.

Näe, mõtlesin, et üle 20 laulu ei pane ja piirdusingi ainult 22 looga.

No vot, ja kui 1997.aasta ära lõppes, tuli 1998.aasta ja "My heart will go on" ja hohohoo mis veel kõik.

Kommentaarid