Otse põhisisu juurde

Eesti lauluke, osa 2

Taaskord toimus osa lauluvõistlusest. Minu tulemused:

10. Birgit Õigemeel - Et uus saaks alguse
Ma olen (olnud) suhteliselt suur ballaadisõber, aga ei. Ei.

9. Marie Vaigla - Maybe
Professionaalide poolt kostus, et on hea lugu. Võib ju olla, aga mitte midagi selle juures ei kiskunud kuulama. Hea, aga igav?

8. Neogeen - Lune sournoise
Humoorikas oli vaadata. Selline lugu, millesarnaseid Eurovisioonil tegelikult üsna palju näeb.

7. Tenfold Rabbit - Balance of water and stone
Tore laul tegelikult. Eelmise aasta oma oli parem.

6. Rasmus Rändvee & The Facelift Deer - Dance
Meenutab ühte teist laulu, aga muidu enam-vähem.

5. Liisi Koikson ja Söörömöö - Üle vee
Pole tema parimaid laule. Ei häiri, aga midagi positiivselt esiletükkivat nagu ka pole.

4. Rolf Roosalu - With U
See on ju Rolf, temal on ikka ägedad laulud. Minu meelest see polnud lihtsalt ulgumine.

3. Põhja-Tallinn - Meil on aega veel
Neis on midagi liiga proovitut ja pingutatut, aga sellegipoolest oli see ainus laul, mis hiljem õhtul ja ka järgmisel päeval veel kummitas.

2. Liis Lemsalu - Uhhuu
Ise ka olen üllatunud, et ta praegu nii kõrgele kohale satub, aga raadiost võiks päris kuulata seda. Ja isegi laulja liigutused ei ajanud seekord südant nii rütmist välja kui tavaliselt.

1. Flank - Missing light
Üldiselt on sedasorti lood minu teetass. Võib-olla see laul pole parim laul, aga ta on sedasorti laul.

Kommentaarid