Otse põhisisu juurde

Kui ma mõtlen...

Mailitilt rotitud, huvitav mõelda. Inimesed (mõningate vähendustega) võetud msni listist(sest seal on vähemasti mingi nimekiri).

...Ingridile, siis mulle meenuvad esmalt tema lokid
...Triinule, siis meenuvad need vahetusjalanõud, mida ta kooliajal kandis
...Tiinale, siis meenub ta mulle köögis laua taga ristsõnu lahendavana
...Teelele, siis meenub ta matemaatikaülesannet lahendavana+see sall, mida ta kandis hiljuti
...Taunole, siis meenub kujutlusvõime
...Märdile, siis meenub ta naervana
...Mrele, siis meenub ta mind jõllitamas(mida ta ju tegelikult ei tee, onju?)
...Merilinile, siis meenub ta mulle jalgu siputavana
...Marile, siis meenub kõnnitee Püssis Kooli 16 maja ees
...Liisule, siis meenub, kuidas ta ütles, et mu prillid sobivad hästi koorivormiga
...Liisile, siis meenub, kuidas tal juuksed rinnale langevad(jep, seesama nali;)
...Laurale, siis meenub tema talvejope polaarne krae
...Kukele, siis meenub, kuidas ma ühika juures üle ta õla sinist taevalappi vaatasin
...Kristale, siis meenub tema maja katus + tema armas kutsu
...Katile, siis meenub tema kaval pilk
...Kathriinile, siis meenub, kuidas ta esimest korda tädiks sai
...Keitile, siis meenub, kuidas ta mulle sünnipäevaks väikelaenu pakkus :D
...Jornile, siis meenub bussijaama post number 7
...Mailitile, siis meenub ta punase jakiga+ "Kaisa, pane asjalikku!"
...Rasmusele, siis meenuvad tema silmad+ "Seda!"
...Kucole, siis meenuvad mulle ta läikivad prillid

Kommentaarid