Otse põhisisu juurde

Oma tuba, oma luba

Praegu torkas pähe, et võib-olla me päästsime üksteist. Kui kumbki meist oleks üksinda olnud, poleks asjad nii hästi, kui nad praegu on. Ega asjad pole praegu maailma kõige paremini, aga nii palju võiks hullem olla. Niisiis mina ei kritiseeri paralleelmaailmu.

Taustaks: George Michael "Kissing a Fool"
Oo, muide, kui keegi rütmi-ja tantsuteadlikum inimene oskaks öelda, mis tantsu selle laulu järgi tantsida saaks, siis ma oleks rõõmus.

Kommentaarid

meRilin K ütles …
paralleelmaim? keda sa selle all silmas pead? (mina see ilmselt pole onju?;))
Truffe ütles …
Eem, ma ütlesin paralleelmaailm.
meRilin K ütles …
vahi kaabakat, ütlesid jah ;)
aga olgem ausad, paralleelmaim on ka huvitav sõna..
lispet ütles …
Taustalaulu järgi saab peaaegu et sambat tantsida, aga ma päris pole kindel...
meRilin K ütles …
ee.. samba peaks veidi kiirema tempoga olema minu teada..