Otse põhisisu juurde

Miks siin alati pealkirja vaja on?

Jumala nõme, muidu postitada ei saa, kui pealkirja paned....on mul siis jah alati siia midagi pealkirjaks kirjutada. Vot, aga muidu on nii, et eile oli meil siis kuulus sõbrapäev.Minu mäletamistmööda oli too Valentin ju mingi tüüp, kes ära tapeti või midagi..Igal juhul miski verine värk oli...No kena, et meil sõbrapäev on, aga ma arvan, et veel toredam on see, et meil ikka sõbrad ka on:) Mina võin küll ausalt tunnistada, et mina ei ole oma sõprade suhtes eriti aktiivne, ei helista kuigi tihti jne. Keda näen, seda näen jne.See on minust vist nõme, aga samas võib alati ka neid endid süüdistada, sest ega nad ise ka minuga hullult suhtle alati. Siit võiks ehk sisse tuua enesehaletsusliku momendi ehk miks peakski keegi tahtma minuga suhelda? Aga ma arvan, et ma seda momenti siiski sisse ei too täna...ikkagi sõbrapäevajärgne päev ju...ja üldse ma ei tahtnud siin praegu mingi süüdistava jampsiga esineda, lihtsalt selline tähelepanek. Ja kui asjad juba nii on, siis las nad olla....küllap saame hakkama:) Igal juhul on sõbrapäev 365 päeva aastas nagu eile ühe kaardi pealt lugeda sain. Õige jutt! Lisaks tahtsin veel ära mainida, et minu eeltöö sel aastal on täiesti korda läinud- sain eile just seda šokolaadi, mida varem kiitnud olin, et hullult hea ja minu lemmik:)

Kommentaarid