Otse põhisisu juurde

Halba ja head

Lubasin, et ei lase end ladina keeles närvi ajada, aga kas ma sain rahulikuks jääda, kui seal on lihtsalt üks tüdruk, kes on endast nii heal arvamusel, et kui keegi midagi valesti ütleb, peab tema vajalikuks kõva häälega naerda ja kommenteerida. Õnneks ma ei ole keeltes nii udu, kui mõned teised seal, aga kahju on kohe neist õnnetutest, kes tema hammaste vahele satuvad.Sellepärast ma juba ootangi, et seda ainet saaks hindama hakata, siis ma kohe ütleks. Õiglustunne on muide väidetavalt üks Lõvide omadusi... kui nüüd sinna teemasse laskuda just.Aga head tahaks seda öelda, et see noormees, kes just loengus mu kõrval istus, oli väga õnnestnuud lõhnavalikuga.Nina kohe puhkas tema kõrval.:D Nina kohta võiks veel muidugi palju öelda.Nina on üks inimese lahedamaid kehaosi ma usun:) Teeks nii, et alates tänasest tähistaks 19.aprilli kui ninapäeva....

Kommentaarid