Otse põhisisu juurde

Mitmesuguseid asju

...sain ma täna teada.
  • füüsikahoone taga on mingi täitsa vaadatav koht
  • jäätis on õues süües parem kui toas
  • kuldnokki pidada palju olema
  • kasse on ka hästi palju, nagu oleks välja sulanud kusagilt soojaga
  • mõttega hingates on õhus tunda seda lõhna, mis suvel valdavaks muutub
  • mõningaid pilte vaadates tundub, et noorena olin ma päris kena tüdruk ;)
  • mingis poes on samasugune pluus müügil nagu mu MSNi Karlssonil
  • Keira Knightley on sündinud aastal 1985
  • Eesti kaotas jalgpallis. Parakuparaku.
  • Jalgpalliväljakul lauldud Vene hümn kõlas nagu mauramine. Eesti oma kõlas umbes samamoodi.
  • tegelikult sain ma kõiki neid asju teada eile

Kommentaarid

lispet ütles …
Metsvinte oli täna ka palju. Peale seda, kui ma veerand tundi kreegipuu all seisin ja nad kõik üles leidsin. Ja nad selle peale ära lendasid :(