Otse põhisisu juurde

Kas teate

...kes oli Johan Kõpp? Laiuse koguduse õpetaja. Tartu Ülikooli õppejõud ja rektor. Hilisem EELK peapiiskop eksiilis. II maailmasõja eelses Eestis see, kes tugevalt pooldas usuõpetust üldhariduskoolides(mispoolest ma teda eriti tubliks meheks pean). Ta polnud muidugi ainuke, oli teisigi, mõni nimi tuttavam kui teine. Kõpp on ehk lihtsalt rohkem esile tõstetud.

Miks mina temast räägin, on see, et peale kõikide muude tänaste unede rääkisin ma ühes unenäos just Johan Kõpist. Mis on igati huvitav, sest viimati oli mul selle nimega tegemist ilmselt 25.jaanuaril 2006. Suhteliselt head alateadvuse sahtlid?

Mul on hea meel, et lumi sulab. Kui praegu käesolev tähendabki talve lõppu, siis mu meelest on talv sel aastal väga õige ja sobiva pikkusega olnud.

Kommentaarid