Otse põhisisu juurde

Kelllllllllllll

Pole kuigi kindel, kas ma ühel päeval ( see on see müstiline ja kauge tähis, mis väidetavalt ka kunagi kätte jõuab) hakkan endast aru saama.
Kuumutamata õunamahlale tulevad üsna kiiresti kraadid sisse. Mul endal on ka ilmselt praegu mingid kraadid sees, loodetavasti mitte üle 37.Tegelikult ju täitsa huvitav, kuidas nii vähene kehatemperatuuri kõikumine inimest mõjutada võib.Kui minu temperatuur oleks praegu näiteks 41kraadi ehk umbes 4 kraadi tavalisest kõrgem, oleksin ma ilmselt suremas. Aga on seal siis nii suur vahe, kas õhutemperatuur on 25 või 29 kraadi? Ma usun, et loodusteadlased ja inimihuinsenerid hoiaksid praegu kätega peast kinni ja huilgaksid, et ma ei saa üldse aru. Ei saa jah. Ehk siis ongi see, millest alustasin- ma ei saa endast aru.Inimene, nagu ma olen.

Kommentaarid