Otse põhisisu juurde

Astrid tegudele

Astrid on minu meelest väga head lilled. Juba üle nädala on mul laual ja ikka näevad veel enam-vähem normaalsed nupsud välja.
See, et ma olen vabaaine punktide täissaamise nimel usuteaduse ainete poole pöördunud, on ka igati normaalne. Jumalast huvitav on. Kas see "jumalast" siin nüüd kõige parem sõna oli, aga point on sama. Täna võtsin näiteks kolm kohustuslikku raamatut keltide kohta. Üsna hästi, kui ma ühte neist loen, aga ma üldse ei ütle, et mind ei huvitaks. Lihtsalt mulle ikka tundub veel, et teadus proovib lihtsa ja huvitava asja keeruliseks ajada. No mida on vaja hüpata, et sa tead poole rohkem võõrsõnu kui keskmine eestlane.
Kes üldse on keskmine eestlane? Kas mina olen? Praegu ilmselt veel mitte,varsti juba küll, kui kõrgharidus muutub sama tavaliseks kui keskharidus. Ma ei ole üldse kindel, et massiline kõrgharidus on hea. Kvantiteet hakkab lõpuks kvaliteeti mõjutama ma kardan. Kus nüüd hakkas juttu panema.Vait.
Tuleks tagasi usuteaduse juurde.Kui minu huvi selle vastu poleks nii ebapraktiline( st iialgi ei taha kirikupapiks), siis võiks sealt isegi midagi tulla. Mis puutub jumalasse, siis ma ei usu, et ta olemas on, aga saatuse rasvast sõrme olen küll sel nädalal mõnel korral tegutsemas näinud. Kuigi mulle tundub, et saatus on just see, mida inimene saatuseks pidada tahab. See on ju hea põhjendus, kui midagi halvasti või hästi läheb.Neh.
Pole ammu Ruja(t?) kuulanud, neil on üks säärane laul nagu "Rahu". Kui teil juhtub halb olema,siis kuulake, nii avarat ja lihtsat sügavust esindab ehk tänapäeval Jaan Tätte ainult veidi vähemtraagilises versioonis.
Meil kõigil on midagi vaja. Teeks nüüd õige selgeks, mis see on ja siis tegudele!

Kommentaarid