Otse põhisisu juurde

Õues on pime

Ei, päris mõnus on tegelt.Jee.Välja arvatud need mõtted, mis mu peas viimasel ajal liiguvad. Või noh, mis viimasel ajal, tegelikult vist terve suve juba. Alates sellest laupäevast, kui kodus olin ja ETV "Jane Eyre'i" näitas. Kes või mis teile meelde tuleb, kui mõtlete millegi kindla peale, mis alati olemas on? Mina tean, kes mul tuleb. Tegelikult on täitsa hästi kõik ses osas.
Mõningate tartlaste jaoks hakkab nüüd aasta parim aeg- värsked näod ja teod ka ehk. Mis minusse puutub, siis ma ehk natuke muigan habemesse, kui näen väikeseid rebasepojukesi eksinud nägudega õige auditooriumi numbrit otsimas. See on natuke õel vist- kaugel see rebasepõli endalgi on. Aga eestlasel on lühike mälu- vaevalt et keegi järgmise aasta Riigikogu valimistel enam mõningate erakondade selle aasta tegusid mäletab.
Eesti Ekspress on hea ajaleht, üskpäev ma lugesin ja tundsin, kuidas tarkust pähe pandi. Kulbiga. Või pigem ehk väike teelusikatäieke. Mis selle nädala artiklitesse puutub, siis mina õppisin koolis number 186. Päris huvitav oleks, kui koolid oleksid ikka nummerdatud,umbes nagu vene ajal, ainult üle Eesti. Et Prantsuse Lütseum on kool number 1 ja Kiviõli Vene Gümnaasium number 112 jne. Konkurentsi õhutav oleks see kindlasti. Kui hea see on?
Minu sõber tasub olla, noh, tegelt Merilini sõber, sest ta vist homme saab Draama festivali kaelakaardi...tasuta kultuur- uu-uu-uu.
Ma tõmban leebet, on istutud juba küll siin.

Kommentaarid