Otse põhisisu juurde

Puu taga ilvest

Niisiis ma käisin praegu ühte bloogi lugemas. See oli nii igav. Sellepärast ma ise ei kirjutagi vist praegu siia iga päev, et mul läheks ka jamaks.Vahepeal ongi läinud,aga no see oli ikka eriti selline,et mis ma tegin, kus käisin.Neh.Tegelikult olen ma hea. Ja täna on hea päeva special.Nii ma olen otsustanud. Sest mina ostsin täna kingad.Terve poe peale ainus paar, kuhu minu jalakesed(no jätkem peenutsemine, eksole) sisse mahtusid.
Üldiselt ma pidin diibitsema.Päeva lause teemadel, mille ma kohe praegu tõmban. Niisiis. Cicero on öelnud nii:"Mida kõrgemal me seisame, seda t a g a s i h o i d l i k u m a l t me peaksime käituma." Meenub see, et minister tähendab ladina keeles teenijat. Ja sellega seoses, et Jõksilt küsiti täna riigikogus, kuidas Savisaar ikka veel poliitikas tegev tohib olla.Ihhii Einoh, ma ei saa noh, bloogikriis, ei tule noh, nõme jutt on! Appiiiiiii!!!! Ei olegi ma parem, kui see, kelle bloogi ma lugesin

Kommentaarid