Otse põhisisu juurde

Reede viimased minutid veel hiljem

Nonii, paistab et see süsteem siin aeg-ajalt jampsib.Kui sain oma eilse kirjutise läbi häda siia täna üles pandud, siis tekkis ikkagi mingi jamps ja asi ei tööta.

Eile sain targemaks.Paistab, et on toimunud muutusi minus endas, mida ma pole ise varem täheldanudki, aga eile sain kuidagi aru.Tundub, et minu avastused enda kohta sünnivad läbi vestluste.Mitte et keegi teine mulle minu kohta midagi väga uut ütleks, aga ma ise avastan jutu käigus äkki, et olen vist suhteliselt teist nägu läinud.
Igal juhul eile otsustasin, et mul on vaja vabadust ja iseolemist, tuules lehvivaid juukseid ja naeratavaid nägusid, kuuma kakaod ja sooja kevadvihma ja õnnestumisi ja kukkumisi ja tõusmisi ja edasiminekuid...

Need hirmutavad mõtted, millest eelmisel korral kirjutasin, ei tundugi enam nii õudsed, vaid kevade soojendavas valguses hoopis huvitavad;)

Kommentaarid