Otse põhisisu juurde

Laiskus? Loobumus?

Nuu, mis ma siin passin? Eks ikka sellepärast, et on võimalus ja et õppimisega võrreldes on see võrratult parem meelelahutus...
Täna oli igal juhul küll natuke juba kevad kui akna lahti tegin. Tegelt on see hullult nõme, et siin ühikas ei saa akent muidu lahti teha kui ainult kaldasendis.Tahaks mõnel kenal õhtul ehk aknalegi istuda, aga ei saa, lukk lausa on aknal ees.Eks ta on vist õige ka, muidu oleks juba ammu mõni vend siit 9,korruselt alla hüpanud. Nojah, aga suurema osa ajast sobib mulle (ja mu kaaslastele) suurepäraselt ka lihtsalt laua peal istumine, spetsiaalne mõiste "lauajutt" on isegi olemas:) Ja üldse, täna ma vaatasin üle pika aja, et täitsa kena vaade mul siit.Täitsa kena päev vist täna oli, nii mõneski mõttes.Ainus asi, mis mulle närvidele käib, on orkut.com.Mul on kõrini sellest "no donut'ist" !
Homme, see tähendab täna, on juba teine märts...

Kommentaarid