Otse põhisisu juurde

Emakeelepäev

Selline päev siis.Mis oli hommiku esimene uudis? Teadagi mis.Olen juba jõudnud palju lugeda, et Lennart Meri oli Eesti ainus president.Ma arvan tegelikult ka nii.Sest tema seadis lati nii kõrgele, et seda ületada on üliraske.Jäägu edasised suured sõnad suurte sõnameistrite teha, mina tahan lihtsalt öelda, et mul on alati kahju, kui lahkub mõni inimene, kes mulle on autoriteet.Imelik asi on see ka veel, et ma pole hommikust saadik sisuliselt midagi söönud peale paari väikse šokolaaditüki, aga kõht pole tühi üldse.Ja see, et sain ühe raamatu lõpuks kätte, mida juba ammu taga olen ajanud:)Aga peamine on see, et täna on emakeelepäev.Tea kas peaks veel õhtul Kristjan Jaagu juurest läbi astuma ja talle paar sõna ütlema? Et selle maa keel on taevani üles tõusnud ja otsibki endale igavikku, juba kaua-kaua ja ma usun, et on selle juba leidnud või kohe-kohe leidmas.Enam ma ei usu, et eesti keel on surev keel.Oleks ma nii ka natuke varem mõelnud, oleksid asjad praegu hoopis teised ilmselt. Aga nüüd olen ajaloolane ja ajaloopäeva meil paraku pole.Tegelikult vist ikka on.365 päeva aastas, samamoodi nagu emakeelepäev ja sõbrapäev ja emadepäev on 365 päeva aastas.Mõnel kenal aastal isegi 366 päeva.Vahva

Kommentaarid