Otse põhisisu juurde

ÜVS

Üleeile ma nägin unes, et ma olin mingil hispaaniateemalisel jumalateenistusel, kus Hispaania patrioodid kerisid ühtäkki kirikus hispaania lipu lahti, aga see polnudki nagu Hispaania lipp, vaid pigem nagu Ukraina või Rootsi oma, selline sinise ja kollasega. Püüdsin sellest mingit vihjet otsida, aga hästi ei leidnud. Tähendas see seda, et käimasoleval jalgpalli MMil peaksin Hispaania asemel näiteks Rootsit hoopis toetama? Seda teen ma nagunii ju.

Varsti ma hakkan kolima.Kolmas kord selle aja jooksul, mis ma Tartus olen.Vaadates seda, kuidas mõni inimene suudab kõik oma ülikooliaastad ühel kohal paigal püsida, olen mina vist küll inimene ratastel. Kõige lollim on see, et kui mingist kohast ärakolimine on juba tõsiasjaks saanud, ei taha ma selles kohas enam üldse olla. Võiks ju veel viimaseid päevi ma ei tea, nautida vaadet või mida iganes, aga mina nagu hästi ei saa.Pigem tuleb uue koha vaade meelde, ja see on minu jaoks ühtäkki palju sügavmõttelisem, nojah, tegelikult on ta seda alati olnud. Kuivõrd on sel seost ühe teatava playlistiga, saame varsti teada.

Siis veel seda, et mulle ei meeldi inimesed, kes on endast liiga heal arvamusel ja ka need, kes on endast liiga halval arvamusel ja need, kes peavad ennast hirmus targaks.Ma siiski usun, et samavõrd kui me oma vigu ise teeme, oleme võimelised ka teiste omadest õppima. Noh, mitte just päris samavõrd, natuke vähem ikka...

Kommentaarid