Otse põhisisu juurde

Siis kui maailm magab veel

Ei meeldi see laul väga-väga, aga lihtsalt nägin pealkirja ja hakkas kummitama.Too vend, kes seal laulab on hääle poolest liiga Jaagup Kreem ja olekult liialt ilueedi.
Seoses minu eelmise pika postitusega on tekkinud küsimusi, kas ma tõesti kogu selle jutu ühekorraga lambist võtsin.Ei võtnud, kogu see jutt ja veel enamgi on kirjutatud eelmise aasta detsembri alguses kui tegelikult keskaja klooster möllama pidanuks.Aga siis mul ei tulnud öösel und ja õppida ka enam ei viitsinud.
Seoses ajalooga olen viimasel ajal(või tegelikult pidevalt) ühte asja tähele pannud.Niipea kui teatan inimestele, et ma ajalugu õpin,tuleb mingi selline lause:"Ajalugu on huvitav." või "Mulle meeldib ajalugu." Iseenesest vastusena ju täitsa kena.Ainult naljakas on mõelda, et kolm inimest neljast nii vastavad. Mida siis too neljas vastab, kes ei vasta nii nagu teised? Meeldejäävamaid siiani oli midagi sellist:"Midagi paremat ei leidnud või?".
Üks vend ütles kunagi, et mul on ikka väärtushinnangud kindlalt paigas.Julgeksin vastu vaielda.Alles praegu on selline tunne, et tähtsad asjad hakkavad paika loksuma.
On inimesi ,kellest lihtsalt peab head mõtlema, sest neil on sinu elus roll, mida ilmselt kellelgi teisel varem pole olnud ega pole ka kunagi hiljem.Võib-olla mõtted tuhmuvad ajaga ja tulevad uued inimesed, kellel on ka roll, aga ilmselt olen veel piisavalt roheline, et arvata, et mõned inimesed tulevad ja jäävad.Ja kui nad ka ära lähevad, siis on nad mind niivõrd kujundanud või ümber kujundanud, et nende mõju minu elule on jääv.Las olla.Nii on hea.

Ja Keiti, kui sa seda lugema juhtud, siis tead mis? Ole sa vanade heade aegade meenutuseks jällegi p***e saadetud

Kommentaarid