Otse põhisisu juurde

Tere! Mina olengi blogipede!

Just nii! Ja nüüd näide sellest, mille kõigega Kaisa on valmis tegelema selle nimel et mitte õppida.
Kui ma oleksin Hollywoodi blondiin, oleksin ma Reese Witherspoon-siis mul oleks Oscar ja puha.(Praegu panen tähele,et sellel tipsil on nilbe nimi)
Kui ma oleksin emotikon MSNis, oleksin ma vot see nägu> - njah, just ei oodanud midagi sellist, aga lähemalt vaadates on minu nägu küll?
Kui ma oleksin tegelane "Meeleheitel koduperenaistest", oleksin ma Lynette-hmm, siin soovitatakse endale aega võtta, ma kardan küll, et ma muud ei teegi:P
Kui ma oleksin laul, oleksin ma Every breath you take- väidetavalt sama armas kui ma ise (A)
Kui mul oleks kuulus naeratus, siis oleks see Charlize Theroni tagasihoidlik naeratus
Isegi pulmapäeva määravad tänapäeva suurepärased testid kindlaks, niisiis, planeerige kõik endale vabaks 12.juuni 2010, sest siis mina abiellun! Ainult kes mind ära võtaks... Kui kellelgi on ettepanekuid, jätke kommentaaridesse.
Kui ma tunneksin Johnny Deppi, oleks ta mu hingesugulane-ei tea kas muidu on ikka ka või?
Kui ma mängiksin seebikas, oleks minu tegelaskuju uus tüdruk linnas- see läks ju täitsa hästi!
Kui ma oleksin kuulus, näeksin välja müstiline, umbes selline nagu Winona Ryder- hehee, ei tea kuidas siis shopliftinguga jääb?
Kui ma oleksin koer...no , ma ju nagu olengi aeg-ajalt või?Igal juhul siis olen ma väidetavalt Saksa lambakoer-no mida nalja? Truffe pole kunagi olnud midagi muud kui spanjel!!!
Kui mu perekond oleks pärit TV-st, oleksime Simpsonid- huvitav kas mina oleksin siis see väike seal, kes kogu aeg sõrme imeb?
Kui ma sahmerdaksin mingi kuulsa mehega, oleks see Russell Crowe-nojah, eks siga käib ju ka sõjaväes...
Kui ma oleksin üks "Sõpradest", siis ma oleksin Phoebe- kindlasti, isegi kui ma ei tea "Smelly Cati" sõnu peast.
Linn Euroopas, mida ma kindlasti pean nägema, on Praha- olen näinud, oli natuke liiga kõrge minu jaoks vist, aga hästi ilus ikka ka:)
Kui mul oleks maitse, oleks see nagu apelsin- üsna üllatav ausalt öelda, ma oleks pirni pakkunud:P
Minu unistuste saar olevat Ibiza- jaajaa,lisaks sellele olen ma veel kohutav peoloom.that's me!
Kui ma oleksin tegelane jõulutemaatikast,oleksin ma jõuluvana- see on küll üllatav, arvestades seda, mis ma viimasel ajal rääkinud olen, ootasin vähemalt Grinchi
Häähäähää,lõbus...

Kommentaarid