Otse põhisisu juurde

Nupsu

Aeg-ajalt mulle tundub, et on asju, mis on igavesed.Ma mõtlen selliseid asju, mis ei peaks tegelikult igavesed olema.Ja seoses sellega harrastan ma enesepiinamist, mis tegelikult vist polegi päris negatiivne, vaid omal moel ka täiesti mõnus.
Seda ka veel, et kui on inimesi,kes arvavad, et ma umbes aasta tagasi sel ajal nõmedalt käitusin, siis palun vabandust, mul on ka aeg-ajalt natuke kurb mõelda selle peale, mis siis oli,aga see aeg, õnneks, paistab olevat möödas.On siiski ka asju, mis ei ole igavesed...
Tahaks hääletada...ükskõik kas tee ääres pöidlaga või valimistel ristikest joonistades Polnud muidugi kuigi rõõmustav Postimehest lugeda, et nii paljud tahavad Reformierakonda valida, aga jäägu siis neile nende arvamus, saagu Eestist uus Ameerika, kui kõik seda soovivad. Minusugused inimesed surevad siis ilmselt välja, aga mis seal ikka,tulevad uued, teistsugused, ja küllap nemad juba ehtsast Ameerika individualismist läbiimbununa paremini hakkama saavad. Mulle lihtsalt tundub, et äkki ikka ei peaks üle laipade minema hakkama veel niipea, ametikõrgendus pole kogu elu.Või olen ma naiivne entusiast, lootes,et võin mingi keskmise palgaga tavakooliõpetajana ka rahul olla?

Kui kellelgi juhtub halb tuju olema, siis kuulake Right Said Fredi

Kommentaarid