Otse põhisisu juurde

Varjukülje kaudu

Eksamil tegin nalja.Aga samas...kui on eksam, kus nalja teha, siis kindlasti NSV Liidu oma. Kui juba, siis juba...Aga paistab, et mälu läks küll natuke käest ära pärast toda üritust, endalegi üllatuslikke tegusid teen...
Mõne inimesega ikka juhtub...täna juhtus Mailitiga.Hee Tegelt juhtus minuga ka, aga seda ma tegelikult nii saladuskatte all ütlen.Sest ega saatusest ju kõva häälega saa rääkida
Noortekoorikad, raiped, on Saksamaal, mina passin siin ja laulan ainult Sunshine and the rain, love is still the same..., mis aeg-ajalt raadiost tuleb.Aga lauljatest rääkides, kunagi oli minu lemmikbänd Rumal Noorkuu.Mida oleks see küll 13-aastase Kaisa elus tähendanud, kui ta ühtäkki avastaks, et Henrik Raave on Orkutis ta profiili vaadanud...JAAA! Aga need olid natuke teised ajad.
Crepis on hea kuum šokolaad.Aga üsna tühja kõhu peale mõjub nii, et hakkab natuke halb.Seega, ärge nii proovige.
Muuseas, täna helistas mulle ainult Merilin, ja ta isegi oli sel ajal Tartus, aga asjad ei saanud teoks. Kuigi tegelikult mul on täna hea tuju.
Ladina keel meeldib mulle ka,aga ma ei julge seda edasi õppida.
Olen täheldanud,et minu komakasutus on muutunud vabamaks.Mitte et ma komasid oluliselt vähem paneksin(kuigi ka see on kindlasti tõsi), vaid see, et ma kuidagi julgen neid sellistesse kohtadesse panna, kuhu kunagi väga ei pannud. Kui sellest midagi ei sõltu, siis võib ju küll.
Mis puutub kuupäeva 06.06.06, siis mulle tõi pigem head kui halba
Öö hakul sai ühele lollile saidile satutud, kus keegi jorss foorumis küsimuse püstitas.Tema nimelt olla kuulnud,et modellid söövad apelsinimahlas leotatud vatti.Poisil modellide pärast mure, et kas selline asi ei tekita pärasooles ummistust.Või äkki võib hoopis ära surra....Eks ta ole.
Öö on.Minul on hea päev olnud ja mina nüüd unistan natuke.Tuuled tulid,tali on käes,aknast välja ei näe, klaasil lilled ees...Sel suvel peaks ehk siiski "Triumfikaare"üle lugema, ehk saaks aru,mis öös on...Öös on asju, nii ka Tartus.Ma ei taha veel magama minna, sest homme on jälle see päev, kus ei saa lebotada.Kurja küll.
Mul on homme loeng, kas pole haige? Mul on HOMME VEEL LOENG!

Kommentaarid