Otse põhisisu juurde

Ühildumine

Mari oli see,kes ühildumise mõiste sisse tõi. Ühildumine tähendab lihtsalt öeldes seda, et iga päev ei sobi igasuguse muusika kuulamiseks.Parim näide siinkohal on Tõnis Mägi.Kaisa ei kuula kunagi Tõnist, kui tal hea päev on.Või peaaegu mitte kunagi.Sest see lihtsalt pole selline muusika.Aga kui endal midagi kusagil kriibib, siis on hea, kui Tõnis ka laulab oma hingelisi laule. Võib-olla on see vale lähenemine, aga mulle siiski tundub, et on asju, mis lähevad kiiremini üle kui neid võimendada.

Täna ma ühildun Dagöga.Teatud Dagö lugudega.

Mulle tundub, et teatud inimestel on omadus mõne asja suhtes hämmastavalt lapsik olla. Imelik, kuidas suudetakse asjad ühendada.Olla oma ala professionaal, et täide viia oma lapsikud unistused(just nimelt lapsikud mitte lapselikud või lapsepõlveunistused). On sel mingi suur mõte? Võib-olla nii peakski.Aga äkki ma teen ka seda praegu omal moel.Ei.Mina ei taha ülbata asjadega, mida mul pole.

Kommentaarid